» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » اوباما: برای کلینتون همان کاری را انجام دهید که برای من انجام دادید
اخبار ورزشی

اوباما: برای کلینتون همان کاری را انجام دهید که برای من انجام دادید

آبان 18, 1395 108

رئیس‌جمهور آمریکا از مردم این کشور خواست تا با انتخاب هیلاری کلینتون به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا، تاریخ‌ساز شوند و سیاست‌های پلید ترامپ را رد کنند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در یک تجمع انتخاباتی در ایالت میشیگان، خطاب به رأی دهندگان آمریکایی، تأکید کرد: از شما می‌خواهم برای کلینتون همان کاری را انجام دهید که برای من انجام دادید.

وی در ادامه تصریح کرد: شما این فرصت را دارید تا سیاست‌های پلید ترامپ را رد کنید، این فرصت را دارید تا نخستین رئیس جمهور زن را انتخاب کنید.

ایالت میشیگان که به‌طور طبیعی قلمروی دموکرات‌ها به شمار می‌رود، امسال به صحنه مهمی برای کارزارهای انتخاباتی تبدیل شده است. ترامپ نیز امید زیادی دارد تا با پیروزی در این ایالت، مسیر خود را برای رسیدن به کاخ سفید هموار سازد.

اوباما ضمن یادآوری خدمات دولتش در نجات صنعت خودروسازی ایالت میشیگان از بحران اقتصادی و مالی 2008 میلادی، گفت: اگر نتوانیم فردا پیروز شویم، همه این پیشرفتها از دست خواهد رفت. رقابت در میشیگان نزدیک است. دونالد ترامپ هرگز صلاحیت و شایستگی ریاست جمهوری را ندارد.

وی اظهار داشت: خبر خوب این است که شما تنها مجبور نیستید علیه چیزی رأی دهید، واقعاً نامزدی را دارید که ارزش رأی شما را دارد، نامزدی که باهوش است، نامزدی که آزمایش شده است، شاید شایسته‌ترین فردی که تاکنون برای رسیدن به کاخ سفید در رقابت شرکت کرده است.

انتهای پیام/*

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×