» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » علی ایرانپور: ضرورت برگشت ماليات‌هاي دريافتي مسکن مهر اصفهان
اخبار شهرستان مبارکه

علی ایرانپور: ضرورت برگشت ماليات‌هاي دريافتي مسکن مهر اصفهان

اسفند 2, 1392 037

نماينده مردم شهرستان مبارکه در مجلس گفت: دريافت ماليات از صاحبان مسکن مهر اصفهان تبعيض است و ماليات دريافتي بايد به مردم بازگردانده شود.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از سایت مجلس9 علي ايران پور درباره مشکل پرداخت ماليات از سوي صاحبان مسکن مهر استان اصفهان اظهار کرد: اين موضوع مشکلات مختلفي را به وجود آورده و باعث اعتراض‌هائي نيز شده است.

وي در واکنش به اين موضوع که فقط صاحبان مسکن مهر در استان اصفهان ملزم به پرداخت ماليات هستند، تصريح کرد: اين مسئله يک تبعيض به شمار مي‌آيد زيرا در برخي مناطق ماليات‌هائي با ارقام مختلف از مردم دريافت شده است.

نماينده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شوراي اسلامي افزود: در اين بخش مبالغي به حساب سازمان امور مالياتي واريز شده اما اين سازمان تاکنون هيچ کمکي براي برگشت پول مردم انجام نداده است.

وي با توضيح اين که درباره موضوع برگشت پول مردم، چندين مرتبه با رئيس سازمان امور مالياتي کشور صحبت کرده‌ايم، اظهار کرد: اين سازمان در پاسخ اعلام مي‌کند که مبالغ مردم به خزانه واريز شده و غير قابل برگشت است.

ايران پور با بيان اين که صاحبان مسکن مهر توان همين مبالغ تعيين شده براي پرداخت ماليات را نيز ندارند، بيان کرد: اين مسئله مهم است و مجلس شوراي ‌اسلامي آن را بررسي مي‌کند.

وي با بيان اين که استان اصفهان در پرداخت ماليات در سطح کشور خوش حساب است، خاطرنشان کرد: اگر ما نيز به مانند ساير استان‌ها به موقع ماليات‌ها را پرداخت نمي‌کرديم، شاهد اين موضوعات نبوديم. نماينده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: براساس قانون شهر‌هاي جديد، شرکت مادر تخصصي شهر‌هاي جديد بايد زيرساخت‌هاي لازم را براي مسکن مهر فراهم کند اما اين موضوع بدين معنا نيست که ساير دستگاه‌هاي اجرايي و وزارتخانه‌ها به وظايف مشخص خود در اين بخش عمل نکنند. وي اظهار کرد: مسکن مهر در استان اصفهان داراي ضعف‌هاي جدي است و شهر جديد فولادشهر به عنوان يک مثال، کمبود‌هاي زيادي به ويژه در بخش حمل ونقل دارد.
ايران پور بيان کرد: در شهر مجلسي نيز محوطه‌سازي مسکن‌هاي مهر صورت نگرفته و علاوه بر کمبود فضاي سبز، به 11 مدرسه نيز نياز دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 3

  1. محمود

    سلام .دکترجون. خوب استارت زدی اینده ریس جمهوری. فقط بروجلو نترس هواتاداریم

  2. امیر

    از آقای بابک ایرانپور و اصحاب مطبوعات برای پوشش کامل اخبار نماینده شهرستان و سیمای شهر در این سایت نهایت تشکر را داریم…

  3. حسن سعیدی

    ممنون از آقای نماینده عزیز که کلیه مشکلات شهرستان را حل کردند و حالا در حال حل مسائل استانی مخصوصاً فولاد شهر هستند
    واقعاً خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×