» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه:شما نخبگان بسیجی بایستی باحفظ دستاوردهای نظام آینده ای درخشان را برای کشور عزیزمان ایران ترسیم کنید
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه:شما نخبگان بسیجی بایستی باحفظ دستاوردهای نظام آینده ای درخشان را برای کشور عزیزمان ایران ترسیم کنید

آبان 16, 1395 007

به مناسبت روز دانش آموز تعدادی از نخبگان بسیجی با فرماندار شهرستان مبارکه دیدار کردند.

 در این دیدار فرماندار مبارکه ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و شهدای دانش آموز ،به حرکت خودجوش،انقلابی و ماندگار دانش آموزان در روز ۱۳ آبان اشاره نمود و افزود: در آن زمان دانش آموزان به فرمایش ولی فقیه خود حضرت امام (ره) و برای پاسداری از مرز و بوم خود به مبارزه با استکبار جهانی پرداختند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر نمودند.

ذاکری با اشاره وصایای شهدای عزیز ، افزود: همه شهدا در  وصیت نامه های خود به این نکته که آمریکا طبل توخالی است و هیچ غلطی نمی تواند بکند اشاره کرده اند.

وی با اشاره به ایثار ،شهامت و رشادت جوانان و نوجوانان در دوران قبل از انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس افزود: همه این رشادت ها ریشه در اعتقاد و ایمان جوانان به خداوند متعال ، خاک و ناموس خود و منویات ولایت فقیه  دارد.

ذاکری افزود: فردی که مدال افتخار بسیجی بودن را به گردن دارد باید در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و انجام فرائض دینی بسیجی باشد .

فرماندار مبارکه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند کای کاش من هم یک بسیجی بودم اشاره نمود و خاطر نشان ساخت : شما دانش آموزان بایستی به بسیجی بودن خود افتخار کنید .

وی گفت : شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستید پس باید با حفظ شئونات اسلامی،اخلاقیات و تحصیل در همه جا الگو و نمونه باشید.

 ذاکری با اشاره به اینکه آینده از آن شما دانش آموزان بسیجی است خاطر نشان ساخت: در رشته هایی که آینده کشور را تضمین می کند تحصیل کنید .

وی خطاب به نخبگان بسیجی گفت:شما از نسل انقلاب هستید انقلابی که پرچمش در سراسر جهان به اهتزاز در آمده و انشاءاله با جوانمردی و حفظ دستاوردهای نظام آینده ای درخشان را برای کشور عزیزمان ایران ترسیم کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×