» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نماینده مبارکه: مکانیزه کردن کشاورزی باید یکی از برنامه‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی باشد
اخبار شهرستان مبارکه

نماینده مبارکه: مکانیزه کردن کشاورزی باید یکی از برنامه‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی باشد

اسفند 1, 1392 0111

مکانیزه کردن بخش کشاورزی باید یکی از اولویت‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه کاهش ضایعات و افزایش بهره‌وری از محصول باشد.

به گزارش سایت شنس مبارکه علی ایرانپور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: مکانیزه کردن بخش کشاورزی نیازمند تأمین اعتباراتی خواهد بود که با اختصاص آن و توجه به ویژه به کشاورزی مدرنیته شاهد رونق و شکوفایی در این بخش خواهیم بود.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات بحش کشاورزی مربوط به کشاورزی سنتی است تصریح کرد: با این روش نمی‌توانیم استفاده بهینه از اراضی کشاورزی داشته باشیم و تولیدات محصولات کشاورزی با استانداردهای جهانی بر اساس سطح زیر کشت کمی متفاوت است.
ایرانپور خاطرنشان کرد: باید اولویت‌های دیگری را صرف مکانیزه کردن بخش کشاورزی در جهت افزایش راندمان تولید کرد و با تغییر نوع آبیاری و تأمین اعتبارات لازم موانع و مشکلات را برطرف کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. محمود

    سلام.دورد برنماینده محبوب شهرمان.اززحمات شبانه روزی ایشان تشکر میکنم گزارش عمکرد ایشان درسالن خلیج فارس خیلی جالب بودانصافا طی این مدت کم به اندازه سال هاتللاش کرده اند خصوصاچقدر بودجه برای شهرستا ن برای مبارکه اورده اند تشکرودورررررررررررررررررررد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×