» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: آمریکا تجدید خاطره کند حماسه ۸ سال دفاع مقدس را و دست از تهدیدهای پوشالی ایران بردارد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: آمریکا تجدید خاطره کند حماسه ۸ سال دفاع مقدس را و دست از تهدیدهای پوشالی ایران بردارد

آبان 15, 1395 0018

علی اصغر ذاکری فرماندار در رزمایش الی بیت المقدس گفت: این گونه رزمایش ها تجدید میثاق با فرماندهی کل قوا، خون شهدا و امام شهدا می باشد.

علی اصفر ذاکری افزود: دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی خصوصا آمریکا از اتحاد ملت ایران درس عبرت بگیرند.

وی با بیان اینکه اتحادی در شروع انقلاب اسلامی، در زمان هشت سال دفاع مقدس و این زمان در بین بسیجیان و مردم حاکم است افزود: این اتحاد، همدلی و همراهی نتیجه وجود فرمانده کل قوایی آگاه، شجاع و با تدبیر می باشد.

ذاکری بیان کرد: استکباری که هر روز برای کشور ایران و کشورهای مسلمان فلسطین، عراق، یمن، سوریه و … دسیسه ایجاد می کنند بدانند که مانند گذشته شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه قرآن نوید داده پیروی ازآن ماست، اظهار کرد: آمریکا شکست خورده است همانگونه که امام راحل(ره) و رهبر انقلاب باره ها فرمودند.

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه اتحادی که در کشور ما است در هیچ جای دنیا نیست، خاطرنشان کرد: اگر این اتحاد نبود، امنیت و آرامش در کشور نبود.

وی مطرح کرد: افتخار می کنیم که مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران نقش اصلی را در سوریه و عراق ایفا می کنند.

ذاکری با بیان اینکه مستشاران نظامی ایران از جمع شما بسیجیان هستند، تصریح کرد: این مستشاران کسانی هستند که تجریه حضور در جنگ را دارند.

وی اضافه کرد: رمز پیروزی در عراق و سوریه، نتیجه تجربه هشت ساله دفاع مقدس است.

فرماندار مبارکه تاکید کرد: مطمئن باشید این کشور با کمک خدا، عنایت حضرت مهدی(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای روز به روز امن تر می شود.

وی افزود: دشمنان این سرزمین بدانند که تمام نیروی های نظامی و انتظامی برای امنیت این کشور از جان خود می گذرد تا مردم در امنیت باشند.

ذاکری با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و حل مشکلات کشور مسئولان و مردم باید فرمایشات ولی فقیه مد نظر داشته باشند، اضافه کرد: تا زمانی که مردم و مسئولین زیر پرچم ولایت فقیه یک صدا باشند کشور شکست ناپذیر خواهد بود.

فرماندار مبارکه اظهار کرد: فشارهای زیادی بر روی رئیس جمهور آمریکا است که مرتبا طرح هایی علیه ایران پیشنهاد میدهند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه همراهی با ولی فقیه، افزایش استقامت و ایمان ملت بزرگ ایران است ،افزود:با افزایش ایمان و استقامت مردم عزیز فشارها بر روی مسئولان آمریکایی روز به روز بیشتر می شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×