» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » محرومیت دو بازیکن و یک مربی تیم ملی/ فیفا ایران را نقره داغ کرد
اخبار ورزشی

محرومیت دو بازیکن و یک مربی تیم ملی/ فیفا ایران را نقره داغ کرد

آبان 12, 1395 009

فدراسیون بین المللی فوتبال پس از بررسی اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر حکم نهایی خود را صادر و دو بازیکن و یک مربی تیم ملی ایران را محروم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از دیدار ایران برابر قطر که با پیروزی دو بر صفر تیم ملی همراه شد، فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران آرای صادره خود را درباره این بازی به این شرح اعلام کرد:

۱- یک جلسه محرومیت تایید شده سردار آزمون
۲- یک جلسه محرومیت تایید شده احسان حاج صفی
۳- سه جلسه محرومیت تایید شده جواد نکونام
۴- به سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان شامل پژمان منتظری که نامش در گزارش‌های اولیه ارسالی ناظر بازی به مقامات فیفا و ای اف سی اشاره های متعدد شده بود، محرومیتی تعلق نگرفت.

البته فدراسیون فوتبال ایران اطلاعی از نامه محرومیت‌های احتمالی ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال قطر در خصوص حوادث این دیدار ندارد، از این رو ضمن تاکید بر این نکته که این اطلاعیه صادر شده تنها مرجع مورد قبول فدراسیون در اطلاع رسانی احکام صادره به حساب می آید اعلام می دارد سایر اظهار نظرها در این خصوص وجاهت نداشته و پس از بررسی و تحلیل‌های لازم، طی نشستی خبری با حضور مقامات فدراسیون فوتبال، اطلاعات مرتبط در اختیار رسانه های محترم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری ۲ بر صفر دقایق پایانی شاگردان کی روش به پایان رسید. با این حال بعد از گل ایران درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم بوجود آمد که جواد نکونام در این درگیری حضوری پررنگ داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×