» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » معاون فرماندار مبارکه:طبق قانون کلیه دستگاهها موظف به همکاری با کمیته سامان ازدواج می باشند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون فرماندار مبارکه:طبق قانون کلیه دستگاهها موظف به همکاری با کمیته سامان ازدواج می باشند

آبان 11, 1395 0010

جواد سلطانی معاون فرماندار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت:متأسفانه امروزه ازدواج جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و وجود مسائل حاشیه ای و غیر ضروری با چالش ها و موانع جدی مواجه شده است .

وی با اشاره به ضرورت تسهیل مراحل ازدواج و ترویج ازدواج آسان  افزود: بایستی سازمان های مردم نهاد در شهرستان راه اندازی شود که جوانان بتوانند با حداقل هزینه و با کمک این مراکز مراسم ازدواج خود را برگزار نمایند .

معاون فرماندار با اشاره به  ماده ۶ قانون تسهیل ازدواج جوانان افزود: به منظور سامان فعالیتهای ازدواج کمیته سامان ازدواج متشکل از فرماندار، امام جمعه شهر و رئیس شورای شهر تشکیل می شود.

وی عنوان کرد: طبق قانون کلیه دستگاهها موظف هستند همکاری لازم را در راستای تسهیل ازدواج جوانان با کمیته سامان ازدواج داشته باشند .

سلطانی افزود: دستگاههای دولتی، نهادهای عمومی و شهرداریهایی که دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و … موارد را به کمیته سامان ازدواج ارائه نمایند و در صورت تائید می توانند فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوجهای واجد شرایط قرار دهند.

 
 
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×