» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » توليد ورقهاي ويژه مخازن حمل گاز مايع در فولاد مبارکه
فولاد مبارکه

توليد ورقهاي ويژه مخازن حمل گاز مايع در فولاد مبارکه

آبان 8, 1395 009

غلامرضا جوانمردي  مدير متالورژي و روش‌‌‌‌‌‌هاي توليد شرکت فولاد مبارکه از توليد انبوه و مصرف موفقيت آميز ورق‌‌‌‌‌‌هاي فولادي با گريد  P460NJ2   از استاندارد AFNOR فرانسه مربوط به فولادهاي ميکروآلياژي استحکام بالا، ويژه صنعت ساخت مخازن حمل گاز مايع خبر داد .

وي با بيان اينکه اين نوع ورق در فولاد مبارکه با تناژ حدود1000 تن و در ضخامت 9-10و 12ميليمتر توليد شد،تصريح کرد: محصول مذکور پس از توليد به شرکت «اروم صنعت سامان» تحويل گرديد و در ادامه کليه مراحل ساخت از جمله فرم‌‌‌‌‌‌دهي، جوش پذيري و تست‌‌‌‌‌‌هاي عملکردي با موفقيت در شرکت مذکور انجام شد که در نهايت با توجه به کيفيت بالاي ورق توليد شده در فولاد مبارکه، شرکت مذکور توانست گواهي استاندارد توليد مخازن حمل و نقل و ذخيره سازي و توزيع گاز مايع را کسب نمايد.

ايشان با اشاره به نياز روزافزون و مستمر صنعت ساخت مخازن حمل گاز مايع و ساير صنايع کشور به انواع ورق‌‌‌‌‌‌هاي فولادي خاص، اظهار اميدواري کرد: در سايه تلاش مديريت و کارکنان فولاد مبارکه و با ارتقاي روز افزون دانش و تکنولوژي توليد ورق‌‌‌‌‌‌هاي آلياژي در شرکت، به پيشرفت‌‌‌‌‌‌هاي بيشتري در رفع نياز به واردات دست يابيم.

جوانمردي توليد اين محصول را مايه مباهات و گام مهمي جهت بومي سازي و خودکفايي کشور در بخش صنعت ساخت مخازن حمل و نقل و ذخيره سازي و توزيع گاز مايع خواند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×