» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آغاز طرح مسقف نمودن گلزار مطهر شهدای زیباشهر
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

آغاز طرح مسقف نمودن گلزار مطهر شهدای زیباشهر

بهمن 29, 1392 0042

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، مهندس سلیمی ، شهردار زیباشهر اظهار داشت : عملیات اجرایی طرح مسقف نمودن گلزار مطهر شهدای زیباشهر توسط شهرداری زیباشهر آغاز گردید.

شهردار زیباشهر اجرای مسقف نمودن گلزار شهدا را در راستای عمل به فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تکریم مقام شامخ شهداء و خانواده معظم شهداء و ایثارگران دانست و افزود خدمت به خانواده ی معظم شهداء و ایثارگران از افتخارات خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد.

وی خاطر نشان کرد : شهرداری زیباشهر در سالهای اخیر با برگزاری یادوارهای متعدد شهداء ، بهسازی و زیباسازی گلزار شهداء ،دیدار باخانواده ی معظم شهداء و اکنون با مسقف نمودن گلزارهای شهداء به نوبه ی خود در عمل به رسالت و وظیفه ی فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی خودمجدانه تلاش نموده است.

مهندس سلیمی در عین حال از آمادگی شهرداری زیباشهر برای تداوم این قبیل برنامه ها خبر داد و افزود اجرای طرح مسقف نمودن گلزارهای شهدای زیباشهر به صورت مرحله ای و در سه فاز با اعتباری بالغ بر۴۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال(چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال) میباشد که انشاءالله تا پایان سال جاری هر سه فاز آن به بهره برداری خواهد رسید.

20140218105028189

شهردار زیباشهر افزود در فاز اول طرح مسقف نمودن گلزار مطهر شهداء ، مزار مطهر شهدای محله ی خولنجان زیباشهر در حال اجرا میباشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×