» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » مشارکت ۵۹/۱۲ درصدی مردم شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن
شهرستان مبارکه

مشارکت ۵۹/۱۲ درصدی مردم شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

آبان 2, 1395 0011

علی اصغر ذاکری فرماندار و مدیر اجرایی ستاد سرشماری شهرستان مبارکه از مشارکت ۵۹/۱۲ درصدی مردم شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن و کسب رتبه ششم در استان خبر داد و افزود:این موفقیت حاصل تلاش عوامل اجرایی سرشماری و همکاری وهمراهی بخشداران ، شهرداران ، ائمه جمعه و جماعات ، مسئولین ادارات ، بسیجیان ، دهیاران ، فرهنگیان و مردم عزیز شهرستان می باشد که قابل تقدیر و ستایش است.

ذاکری شمار ثبت‌نام‌کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان مبارکه را ۲۷۵۱۴ خانوار اعلام کرد که ۸۹۵۴۱ نفر از جمعیت شهرستان را در برمی‌گیرد ؛ از این تعداد ۴۵۳۷۵ نفر مرد و ۴۴۱۶۶ نفر زن می باشند.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری شهرستان افزود: ۴۲ مأمور سرشماری از روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه سرشماری حضوری را آغاز کرده‌اند و در این مرحله از سرشماری که تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد با مراجعه به درب منازل به تکمیل فرم سرشماری برای خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده‌اند اقدام می‌کنند.

فرماندار مبارکه با تأکید بر همکاری مردم شهرستان با مأموران سرشماری خاطرنشان کرد: خانوارهایی که به صورت اینترنتی ثبت نام ننموده اند  در هنگام مراجعه مأموران، کد ملی تمام اعضای خانوار، تاریخ تولد و کد پستی محل سکونت را در اختیار داشته باشند.

ذاکری یادآور شد: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند باید کد آماری دریافتی از سامانه را به مأموران سرشماری تحویل دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×