» عمومی » ورزشی » 5 لباس برتر جام جهانی؛ ایران در جمع بهترین ها!
ورزشی

5 لباس برتر جام جهانی؛ ایران در جمع بهترین ها!

بهمن 29, 1392 1011

بهار و تابستان آینده مهم ترین رویداد فوتبالی در برزیل برگزار می شود؛ از این رو بررسی های مختلفی در مورد این رویداد بزرگ انجام می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی 5 لباس برتر جام جهانی 2014 برزیل بپردازیم.

5_ ژاپن: سامورایی ها به واسطه صعود زودهنگام به برزیل فرصت کافی داشتند تا برای پنجمین حضور خود در جام جهانی برنامه ریزی کنند.

نقش اول آن ها در نمایش لباس شینجی کاگاوا، اولین ژاپنی منچستر یونایتد است؛ کسی که کمک فراوانی به صعود ژاپن هب جام جهانی کرد. این لباس توسط کمپانی آدیداس طراحی و تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است. طرح اصلی این لباس نیز از لقب این کشور:”سرزمین طلوع خورشید” سرچشمه گرفته است.

امتیاز: 8/10

 

اخبار , اخبار ورزشی , لباس برتر جام جهانی

 

4_ فرانسه: تیمی که در لحظات آخر بلیت سفر به برزیل را از چنگ اکراین در آورد و زدن یک گل آفساید، راهی برزیل شد؛ اما خروس های آبی پوش مثل همیشه باید اعتبار و ابهت خود را داشته باشند، از این رو کمپانی نایک طراح لباس شاگردان دیدیر دشام شده است.

یک طرح کلاسیک و سنتی؛ پیراهن های آبی که با شورت های سفید و جوراب های قرمز هماهنگ شده است و پرچم سه رنگ فرانسه را تداعی می کند. این طرح ملی گرایانه به سال 1958 بازمی گردد که در آن حس وطن پرستی تقویت شده است.
امتیاز: 8/10

اخبار , اخبار ورزشی , لباس برتر جام جهانی

 

3_ اسپانیا: با این لباس اسپانیا به دنبال تکرار قهرمانی است یا اینکه فقط یاد و خاطره ترکیه را زنده می کند؟

آن ها دست به تغییر زدند و یک دست قرمز شدند؛ دست از شرت های آبی و ناوی مانندشان برداشتند و حالا کاملا آماده حمله هستند. رقیبان امیدوارند اسپانیا افت کرده باشد اما حداقل لباس آن ها نشان دهنده قدرت بیش از حد روخاست. تیمی که به دنبال یک قهرمانی دیگر است تا بتواند هم چنان بر بام فوتبال جهان بنشیند.
امتیاز 9/10

 

اخبار , اخبار ورزشی , لباس برتر جام جهانی

 

2_ ایران: انتظار نداشتیم ایران را در جام جهانی ببینیم؛ اما نه تنها آن ها حذف نشدند بلکه به عنوان تیم اول گروه خود صعود کردند و به زودی با یک طرح کلاسیک به برزیل می آیند.

لباس های ایران طراحی شده کمپانی آلمانی آل اشبورت است و از هر دو لباس اول و دوم آن ها در هتل المپیک تهران رونمایی شد. لباس هایی که به نظر زیبا و کلاسیک می آیند.

ما پس از سال 1990 چیزی شبیه این را ندیده ایم اما این لباس ها فوق العاده به نظر می رسند؛ شرم آور است که آل اشبورت تنها تولید کننده یک لباس در این جام است، اما قطعا با این لباس از این کارخانه استقبال خواهد شد و باید شاهد حضور بیشتر از کمپانی در عرصه تولید لباس باشیم.
امتیاز: 9/10

 

اخبار , اخبار ورزشی , لباس برتر جام جهانی

 

1_ آلمان: یک طرح فوق العاده و هوشمندانه؛ در کار آن ها پسرفتی دیده نمی شود بلکه فقط و فقط پیشرفت و بهتر شدن سرمشق راه ژرمن هاست.

پوشیدن این لباس توسط مسوت اوزیل، توماس مولر و سایرین بزرگترین افتخاری است که نصیب کمپانی آدیداس می شود. رنگ های این لباس از پرچم آلمان سرچشمه گرفته است؛ سه رنگ قرمز و زرد و مشکی؛ البته رنگ زرد با خطی باریک نشان داده شده است.

ژرمن ها پس از 24 سال به دنبال تکرار قهرمانی در جام جهانی هستند؛ کاری که در سه دوره گذشته تا یک قدمی آن پیش رفته اند اما ناکام بوده اند.

 

اخبار , اخبار ورزشی , لباس برتر جام جهانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×