» عمومی » علمی آموزشی » رییس دانشگاه تهران برکنار شد/ روابط عمومی وزارت علوم: دوره مسوولیت فرهاد رهبر تمام شده
علمی آموزشی

رییس دانشگاه تهران برکنار شد/ روابط عمومی وزارت علوم: دوره مسوولیت فرهاد رهبر تمام شده

بهمن 29, 1392 009

وزیر علوم فرهاد رهبر را از ریاست دانشگاه تهران برکنار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش رضا فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فرهاد رهبر را از ریاست دانشگاه تهران برکنار کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار خبرگزاری تسنیم، محمدحسین امید، معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری با حفظ سمت سرپرستی دانشگاه تهران را برعهده گرفته است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران روز گذشته کارگروهی تشکیل داد که اعضای این کارگروه به جمع‌بندهای لازم برای برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران رسیدند. به نظر می‌رسد برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران به دلیل عدم مجوز برگزاری یک همایش حزبی با عنوان”بررسی تطبیقی رویکرد وزارت علوم در دوره‌های مختلف” است که قرار بود از سوی انجمن اسلامی دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم دراین باره به نسیم گفت: جابجایی فرهاد رهبر به دلیل تمام دوره مسوولیتش بوده است.

دکترمهدخت بروجردی همچنین در گفتگو با ایسنا، با تایید خبر برکناری دکتر رهبر رئیس دانشگاه تهران، افزود: دکتر امید – معاون مالی و اداری این دانشگاه به عنوان سرپرست دانشگاه تهران معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی یک نامه تشکرآمیز از دوره ریاست دکتر رهبر در دانشگاه تهران تقدیر شده است، گفت: دکتر امید با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه معرفی شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×