» عمومی » ورزشی » سپاهان برای امتیاز دیدار با سیاه‌جامگان می‌جنگد
ورزشی

سپاهان برای امتیاز دیدار با سیاه‌جامگان می‌جنگد

مهر 29, 1395 0037

اصفهان- سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان برای امتیاز دیدار با سیاه‌جامگان می‌جنگد و تلاش می‌کند که امتیاز این بازی در اصفهان بماند.

 

 عبدالله ویسی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط دو بازی اخیر تیم سپاهان و عدم نتیجه‌گیری تیم ما در این بازی‌ها، باید هرطور شده امتیاز دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد را ازآن خود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما با روحیات جدید در این مسابقه وارد میدان می‌شود، تصریح کرد: باید کاری کنیم که با روحیه جدید و تفکرات جدید برای برد وارد زمین مسابقه می‌شود و تلاش می‌کنیم که مشکلات تیم را در جنبه‌های مختلف بررسی کرده و با رفع این مشکلات، راهی زمین شویم.

سرمربی سپاهان با اشاره به وضعیت جسمی بازیکنان تیم افزود: پدرو هنریکه و فاضلی در حال حاضر شرایط بندی مناسبی دارند و تلاش می‌کنیم که آنها هرچه سریعتر به شرایط ایده‌آل و مناسب تیم دست پیدا کنند.

وی با اشاره به تغییرات امسال تیم سپاهان و تأثیرات آن بر نتیجه‌گیری تیم تاکید کرد: به هر حال تغییرات مختلفی در تیم ما ایجاد شده و باید تاوان آن داده شود زیرا در باشگاه سپاهان یک انقلاب ورزشی صورت گرفته است. با این حال، مردم و ما انتظار قهرمانی از این تیم دارند زیرا شخصیت قهرمانی در سپاهان وجود دارد.

ویسی با بیان اینکه همه چشم‌انداز خوبی برای آینده تیم دارند، گفت: برخی با این تغییرات منافع خود را در باشگاه سپاهان در خطر می‌دانند و با توجه به این موضوع، دست به حاشیه‌سازی می‌زنند اما تماشاگران دوست‌داشتنی سپاهان همیشه همراه تیم هستند.

وی با بیان اینکه برخی حاشیه‌های پنهان به سپاهان ضرر می‌زنند، گفت: امیدوار هستم که این حاشیه‌ها مدیریت شود و بدون شک با حضور آقای طاهری به عنوان مدیریت جدید باشگاه، به دنبال موفقیت هستیم.

سرمربی سپاهان، سیاه‌جامگان را یک تیم جنگنده و سرسخت عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است که با تمام وجود با تیم حریف خود بجنگیم و کاری کنیم که امتیاز این مسابقه در اصفهان بماند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×