» اخبار ایران و جهان » ترامپ: کلینتون دوپینگ می‌کند!
اخبار ایران و جهان

ترامپ: کلینتون دوپینگ می‌کند!

مهر 25, 1395 009

در تازه ترین دور از جنگ لفظی دو نامزد انتخابات آمریکا، دونالد ترامپ در سخنان روز شنبه خود، هیلاری کلینتون را به استفاده از مواد و داروهای نیروزا در جریان دو مناظره ریاست جمهوری متهم کرد گفت او باید قبل از مناظره سوم مورد آزمایش قرار گیرد.

دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه روز شنبه در تلاش برای زیر سوال بردن مشروعیت رقیبش از حزب دموکرات ادعا کرد که در جریان رقابت ها علیه وی تقلب شده و یک بار دیگر تاکید کرد که در صورتی که رئیس جمهور شود هیلاری کلینتون را به زندان می افکند.

ترامپ کمپین کلینتون و رسانه های آمریکایی را به توطئه علیه خود در برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه متهم کرد.

پیشتر در روز شنبه در توییتر هشدار داد که «اتهامات ۱۰۰ درصد کذب و ساختگی از سوی رسانه ها و کمپین کلینتون، باعث مسمومیت اذهان رای دهندگان آمریکایی می شود.»

او همچنین در سخنانی که در نیوهمپشایر ایراد کرد گفت «هیلاری کلینتون باید محاکمه و زندانی شود. اما در عوض او دارد در انتخابات تقلبی برای رئیس جمهور شدن رقابت می کند.»

خبرگزاری اسوشیتدپرس می نویسد که اتهامات جدید جنسی علیه دونالد ترامپ، انتشار ایمیل های بیشتر مربوط به کلینتون و حزب دمکرات در روز شنبه را تحت الشعاع قرار داد.

ایمیل های جدیدی که ویکی لیکس منتشر ساخت نگرانی کمپین کلینتون از حمایت احتمالی سناتور الیزابت ورن از برنی سندرز، پاسخگویی حزب درباره استفاده کلینتون از سرور شخصی، و همچنین پاسخگویی درباره اتهام جوانیتا بردریک علیه تعرض جنسی بیل کلینتون را نشان میدهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×