» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » درخواست گودرزی از فدراسیون فوتبال: از همزمانی رویدادهای ورزشی با مناسبت‌های مذهبی پیشگیری کنید
اخبار ورزشی

درخواست گودرزی از فدراسیون فوتبال: از همزمانی رویدادهای ورزشی با مناسبت‌های مذهبی پیشگیری کنید

مهر 24, 1395 0023

وزیر ورزش و جوانان از مدیران فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون‌های ورزشی خواست از همزمانی رویدادهای ورزشی با مناسبت‌های مذهبی در کشورمان پیشگیری کنند.

محمود گودرزی در نشست هفتگی شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان ضمن تمجید از حضور فرهنگی مردم در روز بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی، تاکید کرد که رفتار تماشاگران در این بازی، موید درک بالا و موقعیت سنجی مردم و نیز احترامی است که برای ائمه اطهار (ع) و شعائر و ارزش های دینی قائلند.

وی این رفتار را مایه غرور خواند و گفت: به خاطر رفتار عقلانی، عاشقانه و پسندیده‌ای که مردم، بازیکنان و مربیان تیم ملی در روز تاسوعا و شب عاشورای حسینی داشتند، باید قدردان آنها باشیم. این رفتار البته مورد تایید و قدردانی بسیاری از مقامات کشور، روحانیت معظم و ائمه محترم جمعه هم قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن تقدیر از مجموعه دست اندرکاران این رویداد و تشکر ویژه از رسانه ملی برای انعکاس گسترده و مطلوب آن، از مدیران فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون های ورزشی خواست با دقت و پیگیری بیشتر، حتی الامکان از همزمانی رویدادهای ورزشی با مناسبت های مذهبی در کشورمان، پیشگیری کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×