» عمومی » عکس » (تصاوير) شام آخر ولاسكو و همسرش در تهران
عکس

(تصاوير) شام آخر ولاسكو و همسرش در تهران

بهمن 26, 1392 0012

ضیافت شام آخر خولیو ولاسکو با ملی‌پوشان والیبال ایران از دقایقی پیش در هتل المپیک با حضور وزیر، معاون ورزش قهرمانی و دبیرکل کمیته ملی المپیک آغاز شد.

جمعی از ملی‌پوشان والیبال ایران، مسئولان فدراسیون و مربیان و مسئولان تیم‌های ملی از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک به انتظار خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی ایستاده بودند.
خولیو ولاسکو به همراه همسرش به هتل المپیک آمد و در آغوش شاگردان سابقش جا گرفت. تک تک ملی‌پوشان، به او ابراز احساسات کردند و به گفت‌وگو پرداختند.
ابتدا ولاسکو به همراه جمعی از بازیکنان به اتاق جلسات رفت و 10 دقیقه پشت درهای بسته با والیبالیست‌های ایران گفت‌وگو کرد. سپس جمعی از مربیان و مسئولان تیم‌های ملی برای چند دقیقه با ولاسکو جلسه داشتند.
پس از حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان، شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش در هتل المپیک، اعضای خانواده تیم ملی والیبال گرد میز شام جمع شدند. در این ضیافت شام، تعدادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی نیز حضور داشتند.
این ضیافت با پخش فیلمی از رویدادهای والیبال ایران در سه سال گذشته و تبیین نقش ولاسکو آغاز شد. سپس رییس فدراسیون والیبال، وزیر ورزش و دبیر کمیته ملی المپیک به بیان دیدگاه‌های خود درباره موفقیت‌های والیبال در سال‌های اخیر پرداختند.
در ادامه این مراسم پذیرایی شام صورت گرفت و قهرمانان والیبال ایران برای آخرین بار در تهران با خولیو ولاسکو عکس یادگاری گرفتند. تصاوير ايسنا را در ادامه مي بينيم:

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×