» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » 5 مرزبان ایرانی سالم هستند/ مجوز ورود نیروهای‌مسلح ایرانی به خاک‌پاکستان برای مبارزه با تروریست‌ها
اخبار ورزشی

5 مرزبان ایرانی سالم هستند/ مجوز ورود نیروهای‌مسلح ایرانی به خاک‌پاکستان برای مبارزه با تروریست‌ها

بهمن 26, 1392 1010

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، از سلامت 5 مرزبان ربوده شده ایرانی خبر داد و گفت: با تصویب لایحه موافقت‌نامه امنیتی میان ایران و پاکستان، نیروهای مسلح می‌توانند برای نابودی تروریست‌ها وارد خاک پاکستان شوند.

سید باقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح آخرین وضعیت 5 مرزبان ربوده شده به دست گروهک تروریستی جیش العدل، گفت:‌ بر اساس اطلاعات واصله 5 مرزبان ایرانی در سلامتی کامل به سر می برند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، با تأیید خبر اعزام هیأتی به پاکستان طی دو روز آینده برای پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده، افزود: وزارت کشور فعالیت‌های مناسبی را برای پیگیری وضعیت این افراد انجام داده است.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی پاکستان در دستور کار بررسی صحن علنی مجلس قرار دارد، تصریح کرد: پاکستان به بستری برای فعالیت و رشد گروهک‌های تروریستی و تکفیری تبدیل شده از این‌رو تصویب موافقت نامه امنیتی میان ایران و دولت پاکستان ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، ادامه داد: با تصویب توافق‌نامه امنیتی میان ایران و پاکستان، نیروهای مسلح ایران می‌توانند به‌صورت قانونی برای نابودی تروریست‌ها وارد خاک پاکستان شوند.

گروهک تروریستی موسوم به «جیش‌العدل» در تاریخ 20 بهمن  با انتشار تصاویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش 5 نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت./

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×