» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مترو مجلسی و بهارستان تخصیص یافت
شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مترو مجلسی و بهارستان تخصیص یافت

مهر 13, 1395 0015

فرماندار مبارکه به تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از مترو شهرهای جدید بهارستان و شهر مجلسی اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبار برای مترو در شهر جدید مورد توجه قرار گیرد.

ذاکری عصر یکشنبه در آئین بهره برداری از ۲۰۰ واحد مسکن مهر ، سالن‌ ورزش‌های باستانی پوریای ولی و مسجد حضرت فاطمه (س) شهر جدید مجلسی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۷۵۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: از این تعداد دو هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین به بهره برداری از شش پروژه در شهر جدید مجلسی از هفته دولت تاکنون اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها نیز با اعتبار ۳۳ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده‌اند.

فرماندار مبارکه در ادامه به تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از مترو شهرهای جدید بهارستان و شهر جدید مجلسی اشاره کرد و ابراز داشت: ضروری است که به تخصیص اعتبار برای مترو در شهر جدید مجلسی توجه بیشتری صورت پذیرد.

وی در ادامه به وجود بیش از ۴۵۰ واحد بزرگ صنعتی در اطراف شهر جدید مجلسی اشاره کرد و گفت: از این رو باید توجه داشته باشیم که نیاز است برای این شهر ردیف اعتبار جداگانه‌ای تخصیص یابد.

راه‌اندازی ۱۰.۵ کیلومتر مترو در دستور کار شرکت عمران شهر جدید مجلسی قرار دارد

شهرام مجیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نیز در این مراسم با بیان اینکه مسکن مهر شهر جدید مجلسی از سال‌ ۹۰ تا ۹۲ تعطیل بوده است، اظهار داشت: این در حالی است که در دولت تدبیر و امید دو هزار واحد مسکن مهر در کمتر از سه سال به همه سسختی ها و مشکلات با بالاترین کیفیت به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر افتتاح مسکن مهر سه مدرسه، سه مسجد، یک کانون فرهنگی، سالن ورزشی، زورخانه و .. را نیز راه‌اندازی کرده است، افزود: همچنین باند دوم جاده طالخونچه – مجلسی و بهره‌برداری از ۱۵۳ واحد تجاری برای ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر نیز اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با بیان اینکه برای نخستین بار سالن همایش‌های شهر جدید مجلسی راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: همچنین راه‌اندازی نخستین پکیج تصفیه فاضلاب را نیز با ظرفیت یک هزار و ۷۰۰ متر مکعب فاضلاب در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی ۱۰.۵ کیلومتر مترو در دستور کار شرکت عمران شهر جدید مجلسی قرار دارد، افزود: برای این امر دو مشاور را انتخاب و در حال ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح هستیم.

http://media.mehrnews.com/d/2016/09/18/3/2212805.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×