» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » خودروی اسباب بازی 80 میلیون تومانی (+عکس)
اخبار ورزشی

خودروی اسباب بازی 80 میلیون تومانی (+عکس)

بهمن 26, 1392 009

آستون مارتین DB5 مدل کودکانه با موتوری 110 سی سی کار می کند و قیمت باورنکردنی دارد. این خودرو به عنوان یک اسباب بازی منحصر به فرد به فروش می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همه پسرها در دوران بچگی خود با ماشین های مختلف بازی کرده اند و به نوعی محبوب ترین اسباب بازی آن ها بوده است. ماشین های اسباب بازی در اندازه های کوچک بهترین سرگرمی در گذشته بودند تا اینکه در چند سال اخیر خودروهای شارژی و قابل راندن جای آن ها را گرفته است.

خودروهای شارژی نیز با استقبال خوبی روبرو شدند اما در این میان اسباب بازی های اشرافی خاصی نیز پیدا می شود که در نوع خود بسیار جالب هستند. از جمله این اسباب بازی ها یک خودرو شبیه سازی شده و کاملا واقعی از روی “آستون مارتین” جیمزباند است.

 

این خودرو که مدل اصلی آن ها در سال 1960 ساخته شده است این روزها در اندازه ای کوچک شبیه سازی شده و مخصوص کودکان 10 سال به بالا است. تمام قسمت های خودروی اصلی در این مدل رعایت شده و موتور آن نیز با بنزین کار می کند.

این خودرو دارای یک موتور 110 سی سی کوچک بنزینی است که با سه دنده نیمه اتوماتیک کنترل می شود. سقف سرعت این آستون مارتین 80 کیلومتر بر ساعت است که برای کودکان سن پایین سرعتی بسیار زیاد و البته خطرناک به حساب می آید.

نکته بسیار جالب در مورد این اسباب بازی منحصر به فرد قیمت آن است که از سوی سازنده ها 27 هزار دلار معادل با 81 میلیون تومان (با احتساب دلاری 3000 تومان) قرار داده شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×