» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » پیام تسلیت فرماندار مبارکه به مناسبت ماه محرم
اخبار ورزشی

پیام تسلیت فرماندار مبارکه به مناسبت ماه محرم

مهر 12, 1395 009

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری فرا می رسد و مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان سازی عاشورا مرور می کنند.

هرروز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده وکامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است. بدون شک امروزه ایستادگی آزادی خواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت های استکباری تنها به مدد تاسی از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است .
واقعه عاشورا یک رویداد ساده در بستر تاریخ نیست، بلکه برای تمام انسان های آزاده دانشگاهی است که ذلت‌ گریزی، ستم‌ ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را در تاثیرگذار ترین شکل ممکن تدریس می کند. برای دشمنان دین نیز صحنه عبرتی است که آنان را به رهایی از اسارت و بندگی نفس فرا می خواند.

اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و  یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و بر عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) خصوصاً مردم شهید پرور شهرستان مبارکه تسلیت و تعزیت عرض    می نمایم، امید آنکه عشق به امام حسین (ع) و همدوشی در نماز جماعت ظهر عاشورا، جاذبه الفت دل‌ها باشد و شعور حسینی در تاروپود رخت سیاه عزای شهر تجلی داشته باشد و زمینه‌سازی عاشقانه‌ای برای ظهور امام زمان (ع) باشد.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×