» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » معاون فرماندار مبارکه:مراسمات محرم بهترین زمان برای بیان معضلات مواد مخدر در جامعه است.
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون فرماندار مبارکه:مراسمات محرم بهترین زمان برای بیان معضلات مواد مخدر در جامعه است.

مهر 11, 1395 0011

سلطانی معاون فرماندار در این جلسه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ،از تلاشهای شبانه روزی این عزیزان در امر مبارزه با مواد مخدر در شهرستان تشکر کرد وگفت:در یک ماهه گذشته بیش از ۶ کیلوگرم از انواع  مواد مخدر در شهرستان کشف شده که نشان از عزم جدی نیروی انتظامی در این قضیه است.

سلطانی اعتیاد به مواد مخدر را به عنوان یکی از مسائل پیچیده اجتماعی در بروز بسیاری از آسیبها و انحرافات اجتماعی نام برد و افزود: فعال نمودن و گسترش سازمانهای غیردولتی برای مبارزه با اعتیاد و استفاده از ظرفیتهای سمنها،صاحبنظران حوزه و دانشگاه در امر مبارزه با مواد مخدر ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با نهادینه شدن و گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در جامعه در کاهش گرایش به مواد مخدر در جامعه تلاش شود چرا که اگر نگاهی کوتاه به آسیب‌های مختلف مصرف مواد مخدر برای فرد و جامعه بیاندازیم به سرعت متوجه می‌شویم که اعتیاد علاوه بر به خطر انداختن سلامت جسمانی افراد،  تهدیدی بزرگ برای سلامت روانی جامعه است.

وی اضافه کرد اعتیاد در فرد معتاد بیش از آنکه باعث رنج های جسمانی شود، ، موجب از بین رفتن امید و عزت نفس می‌شود و او را از رشد و پویایی‌ای که هر انسان نیازمند آن است، بی‌بهره می‌کند.

سلطانی از روحانیون شهرستان خواست در مراسمات محرم معضلات استفاده از مواد مخدر را برای مردم بازگو و از این ظرفیت مهم در جهت آگاه سازی مردم استفاده نمایند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×