» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: تلاش نیروی انتظامی تاثیر بسزایی در حفظ امنیت کشور داشته است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: تلاش نیروی انتظامی تاثیر بسزایی در حفظ امنیت کشور داشته است

مهر 10, 1395 009

امام جمعه مبارکه گفت: تلاش نیروی انتظامی همگام با سایر نیروهای نظامی و امنیتی تاثیر بسزایی در حفظ امنیت کشور داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی وظایف متعددی را از صدور گواهینامه و گذرنامه تا وظایف امنیتی و انتظامی بر عهده دارد.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یکی از امن ترین کشور های جهان تبدیل شده است، افزود: نیروی انتظامی یکی از دلایل برقراری این امنیت است.
وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان ناامنی ها و مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: اما به برکت خون شهدا و راهنمایی های رهبری معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی ایران در امنیت و آرامش کامل بسر می برد.
امام جمعه مبارکه گفت: اقتدار بر محورقانون،عزت، حفظ کرامت مردم و حفظ آرامش ازوظایف نیروی انتظامی است.
وی با بیان اینکه مردم قدردان نیروهای انتظامی هستند، افزود: نیروهای انتظامی خادمان ملت و حافظان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه با تلاش نیروی انتظامی مبارکه شاهد کاهش جرایم در این شهرستان هستیم، گفت: نیروهای انتظامی با تلاش شبانه روزی خود عرصه را بر سودجویان و بزهکاران تنگ کرده اند تا مردم در آسایش زندگی کنند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین حسینی در شهرستان مبارکه، گفت: این ستاد بمنظور تعامل و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم های ویژه اربعین در سالجاری تشکیل شد.
امام جمعه مبارکه با بیان اینکه کنگره عظیم اربعین حسینی امسال پرشورتر از سال گذشته برگزار خواهد شد، گفت: موکب هایی توسط ستاد اربعین شهرستان مبارکه در شهرهای کربلا و نجف فراهم شده است.
وی از کسانی که علاقه مند به خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند خواست از روز دوشنبه با مراجعه به ستاد اربعین شهرستان مبارکه ثبت نام کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×