» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و خون بهای هزاران شهید است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و خون بهای هزاران شهید است

بهمن 25, 1392 008

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از ایمنا ، حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تشکر و قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود : حضور گسترده و پرشور مردم در این روز باشکوه موجب حیرت جهانیان شد.
وی با بیان اینکه عشق و علاقه مردم به اسلام، ولایت فقیه، امام راحل و رهبر معظم انقلاب مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی استٰ گفت: ملت ایران با حضور گسترده و میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به گزینه های روی میز آمریکا پاسخ دندان شکن دادند.
امام جمعه مبارکه با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم ایران در این راهپیمایی بار دیگر به دشمنان نشان داده شدٰ اظهار داشت: ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز همانند سال های قبل بر عهد خود با شهدا و امام شهدا تاکید دوباره داشتند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال باشکوه تر و گسترده تر از سالیان گذشته بودٰ گفت: ایستادگی، استقامت، پایداری و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی گزینه روی میز ملت ایران در مقابل دشمنان است.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مردم ایران در طول دهه های گذشته از بحران های بسیاری عبور کرده اند، گفت: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و خون بهای هزاران شهید است و ملت ایران به هیچ وجه از اسلام ،ولایت و انقلاب دست بر نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی عشق می ورزندٰ گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به توصیه رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پاسخ مناسب به آمریکایی ها دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×