» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: برگزاری یادواره‌ شهدا ، مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: برگزاری یادواره‌ شهدا ، مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است

مهر 8, 1395 0012

ذاکری در یادواره یکصد شهید شهر زیباشهرکه با حضور مسئولین استانی وشهرستانی وجمعی از خانواده معظم شهدا وایثارگران وعموم مردم در زیباشهر برگزار شد،با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آن را نشانه ایثار ،افتخار ومقاومت عزیزانی دانست که ۸ سال با گذشت از جان وخانواده خود در مقابل دشمنان قسم خورده ایران ایستادگی کردند.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است،از برگزارکنندگان یادواره شهدا تشکر کرد وگفت:حماسه آفرینی های جوانان رزمنده مدافع حرم نمونه بارز روحیه جهاد و ایثار وشهادت است و این روحیه نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است.

وی اذعان داشت :مفتخریم در کشوری زندگی میکنیم که ولی امر مسلمین ورهبر آن خود افتخار جانبازی در راه انقلاب را داردوجوانان آن با دفاع ۸ ساله خود در برابر دشمنان قسم خورده ،حتی وجبی از خاک کشورمان را به دشمنان ندادند وما هر سال با افتخار یادوراه شهدا را برگزار می کنیم .

ذاکری آرامش کنونی جامعه را مرهون خون شهدا عنوان کرد وگفت:همه ما به لوح افتخاری که به گردن خانواده شهداست افتخار می کنیم وخود را مدیون خون شهدای و عزیزان می دانیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) که فرمودند: سرشماری یک ضرورت برای کشور و برنامه‌ریزی صحیح بمنظور بهره‌مندی از آینده‌ای منطقی، معقول و مطلوب است، عنوان نمود: آینده ای که بر اساس گذشته و حال ما برنامه ریزی میشود و لازم است با در دست داشتن نقشه راه و آمار و اطلاعات صحیح ، برنامه ریزی در حوزه های مختلف انجام گیرد.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهر آغاز گردیده بر حضور صد در صدی مردم در ثبت نام اینترنتی تاکید کرد وگفت:یک از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی زمانی است که آمار به صورت دقیق وصحیح در اختیار مسئولان باشد واز همه مردم به ویژه خانواده معظم شهدا انتظار داریم با حضور خود وتشویق مردم در این سرشماری مشارکت اینترنتی داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×