» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهرستان مبارکه را به شهدا و‌ رزمندگانش می شناسند نه به صنعت و کشاورزی
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهرستان مبارکه را به شهدا و‌ رزمندگانش می شناسند نه به صنعت و کشاورزی

مهر 6, 1395 0011

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه در هشتمین همایش ۲۵۰۰ نفره رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه عنوان کرد: هفته دفاع مقدس هفته یادآوری های حماسه آفرینی رزمندگان اسلام  و ملت غیور و شجاع ایران است، هفته ای که سند مظلومین، شجاعت و عزت جهوری اسلامی ایران هر ساله تازه می شود.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی گفت: مبارکه پس ازدفاع مقدس، نه به صنعت و نه به کشاورزی آن بلکه به شهدا، رزمندگان و جانبازانش می شناسند.
وی افزود: هدف از برگزاری این یادواره ها و این همایش ها این است که به دشمنان نشان دهیم فرزندان خمینی در شهر ما زنده اند و شهر ما با برکت حضور این عزیزان انقلابی است و انشالله تا ظهور حضرت مهدی(عج) انقلابی خواهد ماند.
فرمانده سپاه مبارکه بیان کرد: رزمندگان شهرستان مبارکه که دیروز در میدان جنگ با دشمن بودند امروزهم در صحنه دفاع در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.
وی عنوان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی گوش به فرمان ولی امر، حضرت امام خمینی(ره) بودیم و رمز پیروزی ما در دفاع مقدس، همین اطاعت از ولی فقیه بود.
سرهنگ نصر اصفهانی اظهار کرد: امروزه در این عرصه ولی امر ما، حضرت امام خامنه ای هستند و از ما انتظاراتی دارند.
وی افزود: رهبر انقلاب راه حل این مشکلات و پیروزی در عرصه حاضر را جهاد کبیر فرمودند.
فرمانده سپاه مبارکه تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و مسوولین برای پیروزی در این پیچ تاریخی ایران اسلامی باید از فرمایشات ایشان که جهاد کبیر است اطاعت و پیروی کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×