» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » کاهش 40 درصدی جرایم خشن در شهرستان مبارکه با همکاری دستگاه های امنیتی
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

کاهش 40 درصدی جرایم خشن در شهرستان مبارکه با همکاری دستگاه های امنیتی

مهر 6, 1395 0015

ذاکری فرماندار شهرستان مبارکه در این جلسه ضمن تشکر از همکاری شهرداران در خصوص نصب دوربین مدار بسته ،نصب دوربین مداربسته را باعث ارتقاء امنیت در شهرستان عنوان کرد وگفت:نصب دوربین در شهرها کمک بزرگی برای تامین امنیت مردمی است که به شهرداران وشورای شهر اعتماد کردند و آنها را برگزیدند.

وی با بیان اینکه هزینه کردن در خصوص نصب دوربین  وتامین امنیت درسطح  شهر واماکن عمومی وپارکها هزینه نیست بلکه درآمد است تاکید کرد: شهردارانی که تاکنون در خصوص نصب دوربین اقدام ننموده اند باید در اسرع وقت وبا قید فوریت اقدام نمایند.

رئیس کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان با بیان اینکه موضوع سرقت یکی از ناهنجاریهایی اجتماعی است که علل و علت آن جهت پیشگری باید مورد توجه و دقت قرارگیرد و متناسب با آن درشهرستان سیاستگذاری شود و مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت آگاه سازی مردم درخصوص نگهداری درست از مال و اموال خود است از اصناف شهرستان خواست مغازه های طلافروشی خود را به شیشه های ضد گلوله ودرب های ضد سرقت مجهز و با همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام دهند.

ذاکری با بیان اینکه امنیت اجتماعی یکی از مهم ترین شروط و ویژگی هر اجتماعی است، گفت: ویژگی امنیت اجتماعی خود به تنهایی شامل بخش ها و حوزه های فراوانی همچون حفاظت از اموال، دارایی ها و سرمایه های افراد جامعه است.

وی با اشاره به اقدامات  امنیتی انجام شده در شهرستان وتعامل شورای تامین از کاهش ۴۰در صد جرائم خشن در شهرستان خبر داد وگفت:این کاهش حاصل همکاری وتعامل عزیزان در نیروی انتظامی ،شهرداران وشورای تامین شهرستان است که شایسته تقدیر است.

وی به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان برای ایجاد این امنیت باید همه دستگاه های اجرایی، بخشدارای و دهیاری ها با این نهاد همکاری و هماهنگی لازم را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه اکثر بانکهای شهرستان مجهز به دوربین مداربسته می باشند تاکید نمود ،بانکهایی که تاکنون اقدام نکرده اند باید در اسرع وقت نسبت به نصب دوربین اقدام نمایند در غیر اینصورت با آنان برخورد خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×