» عمومی » ورزشی » لیما: ایران می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود/ باید خونسرد باشیم
ورزشی

لیما: ایران می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود/ باید خونسرد باشیم

مهر 6, 1395 0033

بازیکن برزیلی تیم ملی فوتسال روسیه گفت: اگر تیم ایران آنقدر قدرت دارد که برزیل را متوقف کند، قطعا می‌تواند برای ما هم مشکل‌ساز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «ادر لیما» که زمانی در برزیل فوتبال بازی می‌کرد، راه خود را عوض کرد و به جای فوتبال به فوتسال روی آورد. بعد از مدتی، فیلمی از بازی‌های او به دست مسئولان تیم فوتسال «گاز پروم» روسیه رسید و این تیم روسی، خواهان به خدمت گرفتن لیما شد.

حضور لیما در تیم گاز روسیه، سرنوشت او را تغییر داد. بعد از مدتی، لیما به عضویت تیم ملی فوتسال روسیه در آمد و توانست با این تیم در رقابتهای مختلف شرکت کند. لیما که یکی از مشکلات اصلی‌اش در روسیه، یادگیری زبان روسی بوده است، سه ماه به کلاس می‌رفته است تا این چالش بزرگ خود را حل کند.

این بازیکن تیم ملی روسیه که در دوره گذشته جام جهانی در تایلند عنوان آقای گلی را کسب کرد، در حالی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی کلمبیا مقابل ایران قرار می‌گیرد که نگران این مسابقه است.

لیما درباره بازی با ایران، گفت: ما تیم ایران را به خوبی می‌شناسیم چون با این تیم به دفعات زیادی بازی کرده‌ایم.

وی افزود: اگر ایران آنقدر قدرت دارد که برزیل را متوقف کند، قطعا می‌تواند برای ما هم مشکلاتی ایجاد کند.

بازیکن برزیلی تیم ملی فوتسال روسیه تاکید کرد: ما خونسرد و آرام هستیم و نیاز داریم که با همین روش ادامه بدهیم. این تنها راهی است که می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه ساعت ۳:۳۰ بامداد فردا چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال به مصاف هم خواهند رفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×