» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » فرمانده سپاه مبارکه: کارکنان شرکت فولاد مبارکه در یکی از صحنه های سخت نبرد با دشمنان فعالیت می کنند
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

فرمانده سپاه مبارکه: کارکنان شرکت فولاد مبارکه در یکی از صحنه های سخت نبرد با دشمنان فعالیت می کنند

مهر 4, 1395 0014

سرهنگ محمد نصراصفهاني فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مبارکه در حاشيه نمايشگاه دوران دفاع مقدس که در شرکت فولادمبارکه برپا شده بود گفت: نخست براي تمام کساني که در اين صنعت بزرگ اسلامي مشغول به کار و تلاش هستند آرزوي سلامتي دارم و از تمامي دست اندرکاراني که براي برپايي نمايشگاه زيبا و جذاب آثار دوران دفاع مقدس همت به خرج دادند تشکر ميکنم.

وی افزود خوشبختانه نمايشگاه خيلي خوبي توسط بسيج فولادمبارکه ترتيب داده شده که جا دارد از مسئولين و بسيجيان که کمک کردند و در اين نمايشگاه زحمت کشيدند نيز تشکر کنم.همانطور که در قرآن هم آمده يکي از شعائر انقلابي ما دفاع از اسلام است و برپايي اين نمايشگاه مصداق همين جمله است. هفته دفاع مقدس به عنوان يک نماد براي دفاع انقلابي ما، از ميهن اسلامي و از اسلام عزيزمان است و جا دارد فعاليتهايي که براي ترويج و بزرگداشت اين فرهنگ انجام شده را پاس بداريم.

نصر اصفهاني با اشاره به نقش صنعت به ويژه فولادمبارکه در دفاع مقدس گفت: جهاد انواع گوناگوني دارد، يکي از صحنه هايي که ما امروز در تقابل با استکبار جهاني با آن روبرو هستيم و دشمن اسلام و انقلاب اسلامي آمريکاي جنايتکار و دست نشانده هاي آنها در منطقه بر آن نيز پافشاري ميکنند، جنگ اقتصادي و تحريم هاي ظالمانه اقتصادي عليه ايران اسلامي است. دشمنان متحد ايران، قوانيني براي جلوگيري از رشد و رونق اقتصادي ميهن اسلامي ما مصوب کردند. در حقيقت امروز عزيزاني که در صنعت فولاد، مشغول فعاليت هستند ، در صحنه جهاد اقتصادي به فعاليت ميپردازند، چنانچه در قرآن نيز آمده: « هرچه ميتوانيد بنيه خود را قوي کنيد». باتوجه به اينکه امروز صحنه تقابل ما با نظام استکبار، صحنه جنگ اقتصادي است و اين صحنه نيز يکي از صحنههاي اولويت دار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ميباشد، کارکنان شرکت فولادمبارکه در يکي از صحنه هاي سخت نبرد با دشمنان فعاليت ميکنند و بايد قدر و منزلت، شأن و جايگاه خود را بدانند و از اسلام و انقلاب اسلامي در صحنه جهاد اقتصادي دفاع کنند.

وي افزود: امروزه امنيت دفاعي ايران اسلامي از جايگاه ويژه اي برخوردار است. هرچه ما در شاخه امنيت داريم به برکت امنيت دفاعي است که در جمهوري اسلامي ايران تثبيت شده، امنيت اجتماعي، امنيت صنعتي همه و همه در سايه امنيت دفاعي ايجاد شده، در حقيقت اگر دشمن نسبت به وضعيت دفاعي ما نااميد شود و وضعيت دفاعي ما به گونه اي باشد که دشمن اجازه نزديک شدن به مرزهاي ما را هم به خودش ندهد، باعث ميشود که صنايع، اجتماع و همه تعاملات اجتماعي امنيت پيدا کند و در حقيقت امنيت دفاعي زيربناي همه امنيتها است و نمايشگاهي هم که در فولادمبارکه برپا شده تداعي کننده امنيتي است که بواسطه خون شهدا و ايثارگري رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس براي اين مملکت حاصل شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×