» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پيام تبريك شهردار مباركه به مناسبت بازگشايي مدارس و هفته دفاع مقدس
شهرستان مبارکه

پيام تبريك شهردار مباركه به مناسبت بازگشايي مدارس و هفته دفاع مقدس

شهریور 30, 1395 0012

محمد شرفا شهردار مبارکه طی پیامی فرار رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هو الحكيم 
 
به نام آنكه جان را فكرت آموخت       چراغ دل به نور جان برافروخت
همه ساله با نزديك شدن ماه مهر ،كوچه ها و خيابانها رنگ و بوي ديگري پيدا مي كند و شور و شوق دانش آموزان و خانواده هاي آنها جلوه ي ديگري به جامعه مي بخشد اكنون يك بار ديگر در آستانه بازگشايي مدارس قرار گرفته ايم و سال علم آموزي جديدي پيش روي ماست .
فصل مدرسه فصلي است كه با ماه مهر شروع مي شود و لذا بايد آنرا به فصل مهرورزي تبديل كرد و فضاي مدارس را آكنده از مهرباني نمود .
پايان شهريور و فرارسيدن مهرماه همچنين يادآور دفاع جانانه و مقدس ملت بزرگ ايران از تماميت ارضي و مرزهاي عقيدتي ميهن اسلامي در مقابل تجاوز ارتش بعث مي باشد كه لازم است ياد همه مردان دلير و زنان غيور اين سرزمين الهي را گرامي بداريم كه با ايستادگي خود دفاعي مقدس را در تاريخ ثبت كردند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان گلگون كفن و رزمندگان دلير ايران اسلامي و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنين با عرض تبريك فرارسيدن سال تحصيلي جديد به همه رهپويان و پويندگان عرصه علم دانش، دانش آموزان و دانشجويان عزيز و معلمان و اساتيد فرهيخته ، از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روز افزون مردم شريف مباركه را در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) مسئلت مي نمايم.
محمد شرفا – شهردار مباركه 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×