» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » اعلام آمادگی بسیج در کمک به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن 1395در شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه

اعلام آمادگی بسیج در کمک به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن 1395در شهرستان مبارکه

شهریور 29, 1395 1014

دکتر ذاکری فرماندار شهرستان در جلسه هماهنگی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵  با حضور مسئولین مربوطه با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن ، خاطرنشان کردند: این سرشماری مبنای اقدامات و برنامه ریزی ها در ۱۰ سال آینده است که باید در کشور انجام شود.

فرماندار مبارکه گردآوری آمار در کشور را به عصای سفید تشبیه نمود و افزود: بدون داشتن آمار دقیق از ساختار جمعیتی،وضعیت اشتغال، بیکاری و … قطعا برنامه ریزی ها موثر نخواهد بود و آمار اعصای سفید ی برای مدیریت ، برنامه ریزی و کارهای اجرایی کشور می باشد.

وی گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در دو مرحله ثبت نام اینترنتی از تاریخ ۳ مهر لغایت ۲۴ مهر و مرحله مراجعه حضوری به خانوار از تاریخ ۲۵مهر لغایت ۲۵ آبان اجرا خواهد شد.

وی افزود: در پایان عملکرد کلیه ادارات در همکاری با ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ارزیابی و در جلسه شورای اداری از دستگاه برتر تجلیل خواهد شد .

همچنین سرگرد عقیلی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه عنوان کرد بسیج آمادگی کمک در کلیه مراحل سرشماری به ویژه نیروی مورد نیاز جهت سرشماری و همچنین اطلاع رسانی به بسیجیان و آحاد مردم در خصوص اهمیت سرشماری و نحوه اجرای آن را دارد. درضمن با توجه به اینکه کلیه پایگاه های مقاومت بسیج مجهز به سیستم شباب می باشند این امادگی وجود دارد که مردم و بسیجیان بتوانند جهت انجام مراحل سرشماری به صورت اینترنتی از تاریخ ۳ مهر لغایت ۲۴ مهربه پایگاه های بسیج مراجعه نمایند.

h82a0725 h82a0733 h82a0743 h82a0723

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×