» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » عالم فرزانه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی موسوی نسب درگذشت + اصلاحیه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

عالم فرزانه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی موسوی نسب درگذشت + اصلاحیه

شهریور 27, 1395 1760

عالم فرزانه حجت الاسلام حاج آقا مهدی موسوی نسب از روحانیون شهرستان مبارکه و فرزند امام جمعه اسبق شهرستان مبارکه به دیار باقی شتافت.

اصلاحیه: حاج آقا مهدی موسوی نسب به دلیل مشکلات تنفسی 24 شهریور در بیمارستان مبارکه بستری می شوند و دو روز بعد از بیمارستان به منزلشان منتقل می شوند و در غروب همان روز 27 شهریور هنگام اذان مغرب در جمع خانواده به دلیل بیماری تنفسی به رحمت خدا پیوستند.

در خبر قبل به اشتباه درج شده بود که ایشان چند ماهی بود که بدلیل کهولت سن در بستر بیماری بودند.

مراسم تشییع خاکسپاری این عالم فرزانه فردا صبح از درب منزل ایشان برگزار می گردد.

پایگاه خبری شمس درگذشت  حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا مهدی  موسوی نسب را حضور  مردم  بزرگوار وقدرشناس شهرستان مبارکه بویژه خاندان عالم پرپر آن مرحوم تسلیت عرض می نماید.

photo_2016-09-18_00-06-13

photo_2016-09-18_00-02-41

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 7

  1. عبدالله

    درگذشت عالم فرزانه وبزرگوار سید جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج آقا مهدی موسوی نسب را به مردم همشهریان محترم مبارکه و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم.

  2. شهریار

    با سلام

    درگذشت عالم فرزانه وبزرگوار سید جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج آقا مهدی موسوی نسب را به اهالی محترم مبارکه و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم.روحش یاد و یادش گرامی باد

  3. اسدی

    خداوند رحمتشان کند.

  4. عالمی

    روحشان شاد

  5. شفیعی

    فقط باید گفت : بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم – باشد که نباشیم و بدانند که بودیم ! روحشان قرین رحمت الهی

  6. عبدالله

    آقای شفیعی همه پاس می داشتند به جز عده ای ازخدا بی خبر انگشت شمار لطفا با کنایه و در بزن دیوار گوش کن صحبت نفرمائید که خدای نکرده حرفتان موجب تفرقه افکنی شود اگر وصیت وشفارش سید جلیل القدر وعالم بزرگوار حضرت حجت السلام و المسلمین حاج آقا موسوی نسب رحمت الله علیه نبود هر گز نمی گذاشتند که بدن مطهر ایشان در آن مکان دفن شود و فقط عمل به وصیت ایشان بوده که موجب سکوت گردیده و مرقد ایشان چه در زادگاهشان باشد چه نباشد نام و یاد و خاطر معظم له در دل تک تک مردم زادگاهشان باقی خواهد ماند و وایشان مایه برکت و افتخار مبارکه بوده و خواهد بود انشالله روح این عالم و سید بزرگوا ر با ارواح طیبه شهدای کربلا و جد شان محشور باشد .

  7. شفیعی

    جناب عبد ا..
    با سلام % به در نزدم که دیوار گوش کند ،قصدم هم ایجاد تفرقه نبوده و نیست ،ان سید بزگوار تا قدم بر دیده گان ما در سرارود میگذاشتند توصیه شان حفظ وحدت و همدلی بین دو محله در سرارود بود! چشمها را باید شست ،جور دیگر باید دید.شعری که نوشتم فقط اشاره به فقدان این عالم بزرگوار و سید جلیل القدر داشت ، که تا بود قدر بودنشان را نمیدانستیم ،نعمتی بود برای این خطه که از دست رفت !حیف و صد حیف که جای خای ایشان را( لا یسدوهه شی)کسی یا چیزی پر نمیکند! ما تا پدر و مادرمان هم زنده هستند قدر و پاس نمیداریم تا وقتی که از دستشان بدهیم ! بهر حال از ابراز لطف شما و سایر عزیزان نسبت به ساحت ان سید والا مقام سپاسگزارم ! یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×