» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور مبارکه در نیم‌سال دوم تحصیلی
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور مبارکه در نیم‌سال دوم تحصیلی

مهر 26, 1392 0112

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مبارکه گفت: دانشگاه پیام نور مبارکه برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی و در مرحله تکمیل ظرفیت، دانشجو می‌پذیرد.
مجید ایرانپور با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مبارکه در سال 82 با 105 دانشجو و در دو رشته تحصیلی کار خود را آغاز کرده و اکنون با گذشت 10 سال به میزان قابل توجهی پیشرفت داشته است.

وی افزود: این دانشگاه در حال حاضر در 16 رشته تحصیلی با حدود 2 هزار و 600 دانشجو فعالیت می‌کند و رشته‌های این دانشگاه در سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
رئیس دانشگاه پیام نور مبارکه با بیان اینکه رشته‌های ریاضی، مترجمی زبان انگلیسی و زبان و ادبیات انگلیسی از رشته‌های این دانشگاه به شمار می‌روند، تصریح کرد: همچنین دانشگاه در رشته‌های حقوق، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، روانشناسی، علوم تربیتی، فقه و مبانی حقوق، علوم قرآن و حدیث دانشجو می‌پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع و مهندسی مدیریت پروژه از دیگر رشته‌های این دانشگاه به شمار می‌روند که دانشجویان آن هم‌اکنون مشغول به تحصیل در دانشگاه هستند.
ایرانپور پیرامون دانشجویان پذیرفته شده این دانشگاه در مهر امسال بیان کرد: در مهر امسال 300 دانشجو تحصیل خود را در این مرکز آموزشی آغاز کردند و ما نیز تلاش کردیم که امکانات لازم را برای تحصیل مناسب این دانشجویان در دانشگاه فراهم کنیم.
وی با اشاره به جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور مبارکه اضافه کرد: این دانشگاه همچنین در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور نیز نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند و دانشجویان پذیرفته شده در نیم‌سال دوم سال تحصیلی، در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور مبارکه افزود: متقاضیان ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور مبارکه می‌توانند در کنکور مرحله تکمیل ظرفیت که از 6 آبان آغاز می‌شود، شرکت کرده و پذیرفته‌شدگان این کنکور در نیمه دوم سال تحصیلی در کلاس‌ها شرکت خواهند کرد

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. رويا

    سلام ايا پيام نور مبارکه رشته کارشناسي ناپيوسته اموزش علوم تجربي در سال93مهر ثبت نام ميکند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×