» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرمانده سپاه مبارکه: جبهه امروز، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرمانده سپاه مبارکه: جبهه امروز، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است

شهریور 27, 1395 009

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه گفت: جبهه امروز، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است و شکل‌دهی حرکت‌هایی از این دست، اهمیت بسیاری به دنبال دارد.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین یادواره سرداران و 122 شهید شهر دیزیچه با بیان اینکه تقدیم 600 شهید از شهرستان مبارکه و 122 شهید از شهر دیزیچه به انقلاب اسلامی، نشانه اسلام‌دوستی مردم این شهرستان است، اظهار داشت: اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای شهر دیزیچه، دفتر امام جمعه دیزیچه، شهردار دیزیچه، بنیاد شهید و حفظ ایثارگران شهرستان مبارکه و حوزه سه امام حسین(ع) شهرستان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر دیزیچه در این زمینه فعالیت‌های بسیاری صورت دادند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم انقلابی شهر دیزیچه هر سال به یاد شهیدان خود در این مکان یادواره شهدای دیزیچه را به همت و تلاش بسیجیان این شهر و مسئولان برگزار کرده‌اند، تصریح کرد: امسال دوازدهمین یادواره سرداران و 122 شهید شهر دیز یچه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم انقلابی شهر دیزیچه با برگزاری یادواره شهدای این شهر، پیام محکمی به مسئولان، فرماندهان اعلام کردند و نشان دادند که مردم این شهر، همانطور که در دوران دفاع مقدس، با تقدیم شهدای بسیاری در راه امام شهدا و انقلاب اسلامی ایستادگی کردند، امروز نیز ادامه‌دهنده راه این شهدا هستند.

وی افزود: امروز نیز این مردم در تلاش هستند که با تداوم راه شهدا، در جبهه جنگ نرم و تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن که از آن به جهاد کبیر یاد می‌شود، همچون رزمندان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس، در راه انقلاب اسلامی و حفظ نظام جمهوری تلاش کرده و قدس شریف و نظام را از ستم رژیم صهیونیستی خارج خواهند کرد.

گفتنی است این یادواره از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری شهر، دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و بنیاد شهید انقلاب اسلامی به مناسبت بزرگداشت 600 شهید شهرستان مبارکه و در محل امامزاده شاهزاده سلیمان دیزیچه و با حضور صدها نفر از مردم این شهرستان برگزار شد.

اجرای گروه تواشیح و همخوانی جانبازاد قمر بنی هاشم (ع) از شهر قم و رونمایی از پرچم حرم مطهر امام حسین(ع) از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این برنامه به شمار می‌رفت.

همچنین در این یادواره، منراسم معرفی شهید رضا رضائیان که بر اثر ترکش خمپاره‌ای در تاریخ 20 دی سال 1359 به شهادت رسید و نخستین پاسدار استان اصفهان بود که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، برگزار شد.

http://mobarakeh.gov.ir/dorsapax/userfiles/sub22/img_9759-.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×