» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در زیباشهر برگزار گردید / عکس
اخبار شهرستان مبارکه

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در زیباشهر برگزار گردید / عکس

بهمن 23, 1392 0013

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه شنبه در زیباشهر با حضور گسترده ی مردم ولایی ، انقلابی و شهید پرور بخش گرگن جنوبی و زیباشهر برگزار گردید.

از روزهای گذشته همزمان با دعوت همه گروهها ، شخصیتها و مسئولین همه دستگاهها ، تمهیدات لازم را برای خلق حماسه ای دیگر آماده نمودند.

رئیسی بخشدار بخش گرگن جنوبی ، سلیمی شهردار زیباشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر ، بخش و روستا ها فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین شهر همراه با مردم بیدار،، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی همه با هم و یکصدا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافته و برائت خود را از دشمنان انقلاب اسلامی اعلام نمودند.

در این مراسم عظیم و بی نظیر همه آمده بودند ، کودکان ، جوانان نسل اول انقلاب با جوانان نسل سوم انقلاب ، روحانی ، فرهنگی ، کاسب ، کشاورز ، زنان و بانوان همیشه در صحنه ، بسیجیان سلحشور و بصیر با حضور یکپارچه و بی سابقه ی خود دفاع از آرمانهای انقلاب را یکصدا فریاد زدند.

در این مراسم حجه الاسلام غلامی امام جمعه شهر دیزیچه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر پرداخته و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و وحدت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمردند.

در پایان مراسم با قرائت قطعنامه ۸ ماده ای ضمن قدردانی از حضور کلیه شهروندان و مردم از سه نفر از رانندگان سختکوش تاکسی های ویژه ی زیباشهر و ممتازین مسابقه ی بزرگ هنری ، ادبی شمیم کربلا تجلیل بعمل آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×