» اخبار ایران و جهان » نباید در چارچوب‌هایی که آمریکا تعریف کرده، قرار بگیریم
اخبار ایران و جهان

نباید در چارچوب‌هایی که آمریکا تعریف کرده، قرار بگیریم

شهریور 21, 1395 009

فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به الحاق ایران به کارگروه اقدام مالی FATF گفت: دنیا نمی تواند علیه ما اقدام کند و ما نباید در چارچوب هایی که آمریکا تعریف کرده قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار پاسدار علی فدوی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محسن عبداللهی در شهرک شهید چمران تهران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص علت تنش های اخیر در خلیج فارس بین ناوچه های ایران و ناوهای آمریکایی اظهار داشت: هر چیزی که منشأ آن شیطان بزرگ آمریکا باشد، نه تنها برای ما بلکه برای همه دنیا مورد ضرر و زیان است.

وی افزود: ما نباید در چارچوب آمریکایی ها برویم. اگر رفتیم انتها ندارد، «الف» را که گفتیم باید تا «ی» برویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: آمریکایی ها می گویند زور و قدرت ما بیشتر است و بقیه باید اطاعت کنند. هر کسی که در این چارچوب برود خطایی استراتژیک کرده است و ذلت دنیا و آخرت را قطعا خواهد داشت.

وی افزود: ۳۷ سال است که قدرت انقلاب اسلامی بر قدرت های دیگر حاکم است و یک عده باید این را بفهمند.

سردار فدوی با بیان اینکه ما قدرتی هستیم که آمریکایی ها آن را می‌فهمند، تصریح کرد: آنها بر مبنای زور هستند و بیشتر از هر چیز زور را می‌فهمند. آمریکا به قدرت ما اعتراف می کند اما متاسفانه عده ای آن را نمی‌فهند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص تبعات الحاق ایران به FATF اظهار داشت: از آنجایی که ما قدرتمند هستیم دنیا نمی‌تواند علیه ما اقدام کند و ما نباید در چارچوب‌هایی که آمریکا تعریف کرده، قرار بگیریم.

http://media.mehrnews.com/d/2016/01/16/4/1970280.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×