» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتريان بازار خارج شرکت فولاد مبارکه
فولاد مبارکه

استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتريان بازار خارج شرکت فولاد مبارکه

شهریور 21, 1395 0012

علي نقدي مدير پشتيباني فروش و بازاريابي از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتريان  بازار خارج در فولاد مبارکه خبر داد و گفت: سيستم مديريت ارتباط با مشتريان يا Customer Relationship Management CRM به همه فرآيندها و فناوري‌هايي گفته مي‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها براي شناسايي، ترغيب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتريان به کار مي‌رود.

وي در توضيح بيشتر فوايد به کارگيري اين سيستم تصريح کرد: سازمان‌ها با استفاده از  CRM مي توانند فرآيند فروش و خدمات پس از فروش را بهبود دهند و باعث ايجاد روابط نزديک تر با مشتريان شوند. در واقع آنچه پيشتازي و سرآمدي يک شرکت را در بازار رقابتي رقم مي زند ، کيفيت خدماتي است که مشتريان پيش ، در حين و پس از فرآيند فروش دريافت مي کنند .

نقدي افزود: با توجه به اهميت و نقش صادرات در حفظ و ارتقاي موقعيت شرکت، برآن شد، علاوه بر مشتريان بازار داخلي ، اقدام به استقرار سيستم CRM براي مشتريان بازار خارج از کشور نموده تا  ارتباط مستمر و پاسخگويي به اين دسته از مشتريان به صورت اثربخش تري برقرار گردد. از طرفي با توجه به برنامه ريزي جهت پياده سازي دو استاندارد مرتبط با بررسي شکايات و رضايت مشتريان(ISO 10002و ISO 10004) و تأکيد الزامات بندهاي اين دو استاندارد، سيستمي نمودن فرHيند ارتباط با مشتريان در دستور کار قرار گرفته است.

در همين رابطه علي ساجدي خواه کارشناس پشتيباني فروش  نيز گفت: تبديل سيستم CRM مشتريان بازار داخل و خارج  از حالت سيستم مبتني بر ارائه اطلاعات يک سويه به سيستم مبتني بر ارائه خدمات را مهم ترين دستاورد سيستم نوين مي‌باشد که  بر اساس آن مشتريان علاوه بر دريافت اطلاعات سفارشات، صورت حساب‌ها، برنامه حمل، چاپ پيش فاکتور و اطلاعات مالي به سيستم‌هاي تعاملي نظير فرآيند ثبت و پيگيري ادعاهاي فني و نظر سنجي دسترسي خواهند داشت. در همين راستا ارائه خدماتي نظير محاسبه قيمت، قبل از ثبت سفارش ، ثبت و پيگيري سفارشات و ادعاهاي تجاري در مرحله تست نهايي جهت اجرا مي‌باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×