» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار شهرستان:۳۷ کیلو مواد مخدر در یکماه گذشته در شهرستان کشف وضبط شده است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار شهرستان:۳۷ کیلو مواد مخدر در یکماه گذشته در شهرستان کشف وضبط شده است

شهریور 15, 1395 008

ذاکری در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از خدمات انجام یافته در جهت پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با آن ودیگر اقدامات انجام گرفته توسط اعضای شورا تقدیر و تشکر کرد وگفت : تاکنون اقدامات خوبی در جهت پیشگیری ومبارزه با اعتیاد در شهرستان صورت گرفته که البته نقاط قوت وضعفی نیز دارد که باید شورا با همفکری وتعامل آنان را حل نمایند.

ذاکری بر ارائه کارهای فرهنگی و لزوم آگاهی قشر جوان و نوجوان و دانش آموز از مضرات و بلایای مواد مخدر و بازدید این گروه ازمراکز ترک اعتیاد و استفاده از ظرفیت پایگاههای مقاومت بسیج در مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر تاکید کرد وگفت:آموزش به خانواده ها بهترین راه پیشگیری از اعتیاد است .ادارتی همچون اموزش پرورش،بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی(ره) میتوانند با برگزاری همایش وکلاسهای آموزشی،اقدامات موثری انجام دهند.
وی با بیان اینکه نجات یک انسان به منزله نجات جامعه است افزود: تلاش و همت در راه امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر یک کار خداپسندانه و دارای اجر اخروی است که باید به عنوان یک وظیفه شرعی به آن نگریست.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر این که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: یکی از سیاست‌های مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر تشکل های مردم نهاد هستند و با توجه به اینکه مخاطب بیشتری دارند تاثیر بیشتری خواهند داشت.
وی با بیان اینکه نماینده سازمانهای مردم نهاد جزئی از شورای هماهنگی مبارزه.با مواد مخدر شهرستان محسوب می شوند اظهار داشت:سازمانهای مردم نهاد باید با بررسی چالشها ومعضلات اعتیاد در شهرستان وارائه راهکارهای لازم شورا را در جهت تصمیم گیری درست یاری نمایند.
فرماندار شهرستان با بیان اینکه ۳۷ کیلو مواد مخدر در یکماه گذشته در شهرستان کشف وضبط شده است از تلاشهای شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان تقدیر وتشکر کرد وگفت: نیروی انتظامی باید به گونه ای عمل کند که شهرستان برای قاچاقچیان نا امن باشد واز ورود مواد مخدر به شهرستان جلوگیری نمایند.
در ادامه مسوولین گزارشات وعملکرد دستگاه های خود را در جلسه مطرح وپس از بحث وتبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×