» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » سپاه برای پیشرفت مبارکه در کنار مسئولان اجرایی این شهرستان قرار دارد
شهرستان مبارکه

سپاه برای پیشرفت مبارکه در کنار مسئولان اجرایی این شهرستان قرار دارد

شهریور 15, 1395 1025

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مبارکه از ظرفیت ها و توانمندی های زیادی برخوردار است و مسئولان سپاه در این شهرستان در کنار مردم و مسئولان اجرایی قرار دارند تا قدم های موثری برای پیشرفت این شهرستان برداشته شود.

سردار مجتبی فدا روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مبارکه، افزود: شهرستان مبارکه ظرفیت ها و توانمندی های خوبی دارد که مسئولین و مردم شهرستان و سپاه در کنار هم باید از این ظرفیت ها و توانمندی ها برای ارتقای شهرستان مبارکه به جایگاه اصلی خود استفاده کنند.
وی افزود: جایگاه شهرستان مبارکه در موضوعات مختلف در استان خوب است و چیزی کمتر از بقیه شهرستان ها ندارد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگری بسیجیان و مردم شهرستان مبارکه برای مقابله با تهدیدها و آسیب هایی که ممکن است برای شهرستان ایجاد شود، و پشتیبانی، حمایت و کمک به دستگاه های شهرستان از وظایف اصلی مسئولان محلی سپاه در این شهرستان است.
وی در ادامه به توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها امروز در شرایط پسا برجام نیز دست از مبارزه و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر نداشته اند.
سردار فدا با بیان اینکه ما امروز در شرایط نبرد جهاد کبیر با دشمنان قرار داریم ، اضافه کرد: کشورهایی در منطقه با پشتیبانی همه جانبه آمریکا برای ایجاد توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.
وی افزود: آمریکایی ها و دشمنان نظام اسلامی در مدت 37 سال گذشته هر اقدام و هر برنامه ای را با اولویت ضربه زدن به کشور و قطع ریشه انقلاب انجام داده اند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: کمک به صدام در جنگ، ترورها، تجزیه طلبی ها و زدن هواپیمای مسافربری از اقداماتی است که آمریکایی ها از اول انقلاب علیه ایران اسلامی انجام داده اند.
فرمانده اسبق سپاه شهرستان مبارکه نیز با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم، تصریح کرد: این نوع جنگ قدری با جنگ های مرسوم دنیا تفاوت دارد، امروز دشمن از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند تا عزم و اراده را در همه حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی از جامعه ما دور کند.
سرهنگ رسول قاسمی با اشاره به اینکه نباید برای رشد و بالندگی به بیرون از کشور چشم داشت ، افزود: بسیج، سیاسی و سیاست زده نیست بلکه آگاه به مسائل سیاسی است.
وی عنوان کرد: بسیج و سپاه یک مجموعه منسجم و دارای عناصر پاک، انقلابی و مجاهد است که در راستای اهداف انقلاب تلاش می کنند.
وی با اشاره به عملکرد 27 ماهه خود اظهار کرد: رتبه عملکرد ناحیه مبارکه در سپاه استان از رتبه یازده در سال 92 به رتبه هشت در سال 95 ارتقا یافت.
فرمانده اسبق سپاه مبارکه بیان کرد: بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در بخش های اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی به بسیجیان شهرستان مبارکه در سال های 93 و 94 ارائه شده است.
وی اضافه کرد: 27 پایگاه بسیج و دو حوزه مقاومت در شهرستان مبارکه افتتاح شد و در این مدت 70 درصد شهروندان شهرستان مبارکه به اردوهای زیارتی ساحتی از طریق سپاه شهرستان اعزام شدند.
سرهنگ قاسمی با قدردانی از مسئولان و روسای ادارات شهرستان مبارکه برای همکاری و تعاملات خوب طی 27 ماه تصدی سپاه ناحیه مبارکه ابراز امیدواری کرد: این همکاری برای فرمانده جدید، بیش از پیش ادامه یابد.

*** پاسداری یک وظیفه و شغل نیست بلکه یک ارزش است
امام جمعه مبارکه هم گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت تقوا، بصیرت و ولایت مداری رسالت سنگین حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را به نحو احسن انجام داده و با تاسی از سیره امام حسین(ع) خدمات ارزنده به نظام اسلامی ارائه می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از صحنه ها و خاطراتی است که سپاه پاسداران با حضور عاشورایی و حماسه سازی های خود تهدیدات و فتنه های طراحی شده در اردوگاه نظام سلطه و استکبار علیه ایران اسلامی را با شکست های خفت بار و عبرت آموز مواجه ساخته است.
وی افزود: پاسداری یک وظیفه و شغل نیست بلکه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یک ارزش است.
امام جمعه مبارکه با بیان اینکه شهدا هر چه در توان داشتند تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند، افزود: مسئولیت فرماندهی سپاه و دیگر مدیریت ها ، امانتی در دستان فرماندهان و مدیران است و همانطور که فرماندهان قبلی بخوبی از آن حفاظت کردند، فرماندهان جدید نیز از آن حفاظت خواهند کرد.

*** موفقیت و پیشرفت شهرستان مبارکه در پرتو همکاری ادارات شهرستان
فرمانده سپاه ناحیه مبارکه هم از سپاه به عنوان نهادی پویا، زنده و فعال نامبرد و افزود: سپاه با پیشرفت روز افزون، جهانیان حیرت زده کرده و در تمام عرصه های کشور اعم از دفاعی، علمی و سازندگی، تعالی یافته و گنجینه بزرگی از تجارب والا را اندوخته است.
سرهنگ محمد نصراصفهانی نیروی انسانی کارآمد و قدرتمند از نظر معنوی و سازمانی را از ویژگی های اقتدار آفرین سپاه دانست و گفت: تربیت مدیران جوان و لایق و تراز انقلاب اسلامی در مجموعه سپاه و بسیج مردمی از خصوصیات این نهاد انقلابی به شمار می رود.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مبارکه باحضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس، مسئولان نظامی و انتظامی، ادارات و بسیجیان شهرستان مبارکه برگزار شد.
در این مراسم از زحمات سرهنگ رسول قاسمی تجلیل و سرهنگ محمد نصراصفهانی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان مبارکه معرفی شد.

   

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×