» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » نماینده مبارکه: آمده‌ایم در مجلس انقلاب کنیم
شهرستان مبارکه

نماینده مبارکه: آمده‌ایم در مجلس انقلاب کنیم

شهریور 14, 1395 1711

نماینده مبارکه با بیان اینکه هنوز بحث تفکیک قوا در کشور رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ما به مجلس آمده‌ایم تا انقلابی در رفتارهای پارلمان به وجود بیاوریم و در این زمینه از مردم می‌خواهیم به ما کمک کنند.

زهرا سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در مورد خبر تغییر استاندار اصفهان اطلاعی دارید، اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم. مردم باید متوجه باشند وظایف نمایندگی در حیطه قانونگذاری و اجراست و در همین زمینه نیز مردم باید از ما انتظار داشته باشند؛ با توجه به این موضوع، عزل‌ونصب‌ها در حیطه اختیار نمایندگان نیست.

نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم با بیان اینکه اگر یک نماینده خود را درگیر کارهای اجرایی که مربوط به دولت است بکند، از نظارت و قانونگذاری به نفع مردم دور می‌شود، تصریح کرد: وظیفه اصلی مجلس نظارت بر حسن اجرای قانون است.

سعیدی با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز بحث تفکیک قوا در کشور رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ما به مجلس آمده‌ایم تا انقلابی در رفتارهای پارلمان به وجود بیاوریم و در این زمینه از مردم می‌خواهیم به ما کمک کنند.

لینک منبع در خبرگزاری ایلنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 7

  1. یک شهروند

    با سلام خدمت خانم سعیدی/ میگم قبل انتخابات تو جلساتتون شما وعده وعید های متعدد دادید که مشکلات مردم از قبیل استخدام را حل کنید و همه چیز خوب بشه زنان و همه مردم شهرستان خوش و خرم بشند/ پس چرا جدیدا هر جا هر بحثی میشه میگید وظیفه نمایند%D

  2. عبدالله

    سلام من در جلسات وسخنرانیهای قبل از انتخابات خانم سعیدی نبودم وننمدانم گه چی گفته اند اما این را میدانم که وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری و نظارت بر قوانین است و ایشان درست میگویند شما در دور قبل دیدید که آن قبلی فقط دخالت در امور داخلی ادارات و عزل ونصب های بیخودی وبی مورد بود وقول های بی خودی به مردم برای اشتغال جوانان که جامه عمل نپوشاند وبا واینکه در چهار سال قبل چند فرماندار وشهردار وومسئولین ادارات تعویض شدند که ضربه بدی به شهرستان بود آیا میخواهید خانم سعیدی هم آن طور عمل کند.

  3. امین

    به به پس حل مشکل اعتیاد و ازدواج و شغل و غیره غیره وعده ای بیش نبود؟؟؟؟!!!!!!
    باز صد رحمت به علی ایرانپور بعد از چهار سال وظایف نماینده رو واسه ما تشریح کرد و گفت مشکل بیکاری و … به نماینده ربطی نداره!!!

  4. عبدالله

    آقای امین حیف و صد حیف که نمیشه خیلی از مسائل و حرفها را در ابنجا مطرح کرد وگرنه از ایرانپور حمایت ببجا نمی کردبد البته از نماینده فعلی هم حمایت نکرده ونمیکنیم ایشون فقط بک حرف درست زده واینکه کار نماینده قانون گذاری ونظارت است حال چرا به مزاج بعضی خوش نیامده بماند

  5. امین

    بردار عزیز من از کسی حمایت نکردم !!!!
    فقط گفتم علی ایرانپور بعد چهار سال گفت کار من نیست
    ایشون همین الان گفتند!!!
    به آقای ایرانپور هم نقد های زیادی وارده که در وقت و جای مناسب بیان خواهد شد

  6. مختاری ولاشانی زازرانی

    خانم سعیدی فقط تلاشش را برای استخدام فامیل های خودش و دختر خاله هایش و دختر عمه هایش در اداره جات های شهرستان های مبارکه و نجف اباد و زا زران و خمینی شهر خودشان کردند و برای مردم ای که فامیل ایشون نبودند کاری نکردند

  7. سلیمانی خوزانی

    خانم سعیدی تمام زحمتش را کشید که فامیل های خودش را رییس اداره گاز و اداره برق و اداره آب بکند و دست تمام فامیل های خودش را بند کرد
    این خانم یک حرف راست نمی زنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×