» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » مدير عامل بانک سپه: حمايت مالي و سرمايه گذاري در فولاد مبارکه پربازده و بدون ريسک است
فولاد مبارکه

مدير عامل بانک سپه: حمايت مالي و سرمايه گذاري در فولاد مبارکه پربازده و بدون ريسک است

شهریور 14, 1395 0011

دکتر چقازردی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک سپه،  به اتفاق معاونین و مدیران این بانک ضمن بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه با مدیرعامل و مدیران اقتصادی و مالی شرکت دیدار و گفتگو نمود و راهکارهای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی و تسهیلات هرچه بیشتر مربوط به صادرات محصولات مبارکه را مورد بحث و بررسی قراردادند.

مدیرعامل بانک سپه این شرکت را مایه افتخار و غرور ملی خواند و گفت: بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه موجب شد با توانمندی ها و پتانسیل بالای این صنعت آشنا شده وشاهد فعالیتهای این مجتمع عظیم صنعتی که نقش بسزایی در رفع نیاز جامعه و اقتصاد کشور دارد باشیم .

دکتر چقازردي در ادامه به فعاليتهاي بانک سپه اشاره نمود و افزود: بانک سپه با قدمت 90 ساله يکي از بانکهاي مطرح کشور است که با هدف توسعه و حمايت از صنايع و ايجاد اشتغال پايدار در حوزه هاي  مختلف مالي فعال است .

وي با اشاره به فضاي جديد به وجود آمده در عرصه بين المللي  وخارج شدن بانک سپه از تحريم هاي بين المللي اذغان داشت: شعب بانک سپه در اروپا فعال شده و مي‌توانيم در حوزه هاي مختلف به صادرات فولاد مبارکه از نظر تأمين منابع  مالي مواد اوليه وتجهيزات خارجي و LC صادراتي، وارداتي و بروات و همچنينLC  که به نفع فولاد مبارکه باز شده همکاري نماييم .

به گزارش خبرنگار فولاد در ابتداي اين ديدار دکتر سبحاني با اشاره به فرآيند توليد و کيفيت محصولات گفت: محصولات فولاد مبارکه بدليل کيفيت بالا  و انجام تعهد زمان تحويل به مشتري، اعتماد مشتريان را جلب نموده است و همين امر صادرات محصولات ما را  به اروپا ميسر ‌کرده است.

مديرعامل فولاد مبارکه با اشاره به افزايش قيمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه گفت : عمده قيمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه مربوط به انرژي و مواد اوليه است که برخلاف وضعيت جاري دنيا، کاهش نداشته بلکه افزايش نيز داشته است که در اين شرايط فولاد مبارکه با افزايش کيفيت و تنوع محصولات و ايجاد ارزش افزوده بالاتر موفق شده صادرات خود را افزايش دهد.

در ادامه اين نشست دکتر سبحاني افزود: شرکت فولاد مبارکه يک هلدينگ بزرگ  توليدي و اقتصادي است و در راستاي مأموريت اصلي خود سرمايه گذاري هاي مختلف انجام مي‌دهد که با بررسي وکار کارشناسي در طرح هاي فولادي که توجيه اقتصادي داشته باشد، مشارکت فعال داشته و آنچه مهم است خلق ارزش و کسب سود از اين سرمايه‌گذاري‌هاست.

در اين نشست اميرحسين نادري معاون اقتصادي  ومالي شرکت فولاد مبارکه نيز يادآور شد:  بانک سپه يک بانک شناسنامه‌دار و فعال در فعاليتهاي توليدي و اقتصادي است که با توجه به فعاليتهاي شرکت فولاد مبارکه وصادرات محصولات اين جلسه هماهنگ شد تا بتوانيم از طريق خدمات بانک سپه طرح‌هاي توسعه و رويکردهاي صادراتي خود را دنبال نماييم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×