» عمومی » فرهنگی ادبی » آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری منتشر شد
فرهنگی ادبی

آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری منتشر شد

شهریور 10, 1395 0029

آلبوم «سی سالگی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» منتشر شد. احسان خواجه‌امیری خواننده جوان و بسیار محبوب کشورمان پیش از این آلبوم‌های موفقی مثل “عاشقانه‌ها” و “پاییز، تنهایی” را منتشر کرده بود.

یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های اهالی هنر عدم وجود «کپی‌رایت» و ضایع شدن حق هنرمندان است که امروزه بیشتر بصورت دانلود مجانی و غیر قانونی انجام می‌گیرد. فرهنگ‌سازی در این زمینه و دانلود قانونی از سایت‌های معتبر که طبق قرارداد با صاحب اثر به دانلود می‌پردازند در بهبود کپی رایت و رسیدن هنرمند به حداقل حقوق مادی و معنوی‌اش بسیار پسندیده و ضروری است.

“سی‌سالگی” در سبک موسیقی پاپ و هشتمین آلبوم رسمی این خواننده است. آلبوم شامل یازده قطعه‌ است، از جمله “سی سالگی”، “کاری کن”، “نفس” و … آهنگسازی و تنظیم این آثار را “علیرضا افکاری”، “هومن نامداری” و “اکبر شاهی” به عهده داشته‌اند و ترانه‌ها را “روزبه بمانی” و “افشین یداللهی” سروده‌اند.

همکاری مجدد این هنرمند با “افشین یداللهی” به خصوص جالب توجه است، ترانه‌سرایی که پیش از این خواجه‌امیری تجربه‌های موفق و چشمگیری با او داشته است.

آلبوم “سی سالگی” را می‌توانید از فروشگاههای فرهنگی سراسر کشور تهیه نمایید یا به صورت قانونی از سایت www.beeptunes.com دانلود کنید.

30Salegi-S

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×