» اخبار ایران و جهان » امنیت امروز ایران مثال زدنی است/ سیلی اول را به دشمن می‌زنیم
اخبار ایران و جهان

امنیت امروز ایران مثال زدنی است/ سیلی اول را به دشمن می‌زنیم

شهریور 9, 1395 009

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه پدافند هوایی باید اولین سیلی را به دشمن بزند، گفت: برای دفاع از کشور دستمان روی ماشه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی با آرمان‌های امام راحل، اظهار داشت: در دیدار اخیر با فرمانده معظم کل قوا، به حضرت آقا گزارش دادیم که نیروهای پدافند از شرجی گرمسیر تا سرمای سردسیر، دست روی ماشه و آماده دفاع از کشور هستند.

وی با بیان اینکه ولایی بودن به معنای حمایت از مظلوم و دفاع در مقابل مهاجم است، گفت: در زمینه تجهیزات و تکنولوژی، آنچه که به میدان دفاع می‌آید بومی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز نعمت امنیت در جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است به طوری که فقط درحوزه پدافند هوایی هرگاه دوست و دشمن به آسمان کشورمان نگاه می‌کنند آسمان ایران اسلامی را بدون تاخت و تاز هواپیماهای بیگانه مشاهده می کنند.

اسماعیلی توان ایران در حوزه دفاع هوایی را باتوجه به تحریم ها و تهدیدها، توانی بی نظیر دانست و افزود: مردم از ما می‌خواهند که قاطعانه در برابر دشمن بایستیم و ما هم خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: «دفاع معجزه آسا» مدالی است که حضرت آقا به پدافند در جنگ تحمیلی دادند.

امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه پدافند هوایی باید اولین سیلی را به مهاجم بزند، اظهار داشت: البته دشمن ما بزرگ نیست اما خبیث است و باید هوشیار باشیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم تصریح کرد: وقتی دشمن می‌گوید سامانه موشکی برد بلند نباید در اختیار ایران قرار بگیرد و تهدید می‌کند که فلان سامانه را نسازید یا فلان مرکز هسته ای اصلا نباید باشد چون در زمینه دفاع توانمند می شوید، این یعنی دشمن خبیث است.

http://media.mehrnews.com/old/Original/1392/06/09/IMG11160642.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×