» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه: مدیریت شهری آماده همکاری برای تحقق ورزش همگانی است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: مدیریت شهری آماده همکاری برای تحقق ورزش همگانی است

شهریور 8, 1395 1012

شهردار مبارکه با بیان اینکه شهرداری  برای ارتقای بیشتر فرهنگ ورزش در میان مردم و بویژه جوانان مبارکه آماده همکاری با سایر دستگاه های مرتبط  است گفت: شهرداری مبارکه درصدد است تا امکانات لازم برای انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی ارزان و سهل الوصول را برای شهروندان فراهم کند.

محمد شرفا با تاکید بر تقویت و ارتقای ورزشهای همگانی افزود: ورزشهای همگانی تاثیر بسزایی درسلامت روحی و جسمی و نیز نشاط اجتماعی دارد .
وی با بیان اینکه راهکار اصلی ترویج نشاط و سلامتی در شهرها،ورزش کردن است،گفت: اهمیت ورزش در دوره‌ای که شاهد گسترش آپارتمان نشینی و کاهش فعالیت‌های جسمی، حرکتی هستیم بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی یکی دیگر از مشکلات امروزی شهرها را کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی دانست و افزود: در این مقوله،احداث و توسعه اماکن ورزشی و توزیع صحیح و عادلانه آنها در مناطق و محلات مختلف شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
شرفا با اشاره به اینکه توسعه فضاهای ورزشی در محلات مختلف شهر نقش بزرگی در ارتقا نشاط و سلامت شهروندان  دارد، اظهار کرد: در راستای عمل به این مهم شهرداری مبارکه  با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون “جشنواره فرهنگی تفریحی شهروند “سعی در افزایش نشاط و شادمانی در میان مردم  نموده است.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، گفت: با ایجاد اماکن ورزشی و ورزشگاه های بیشتر مراجعان به بیمارستان ها و حتی شمار زندانیان کاهش می یابد.

photo_2016-08-29_21-14-22

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×