» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » نگاه علمی و جامع شهرداری مبارکه به توسعه ورزش همگانی قابل تقدیر است
شهرستان مبارکه

نگاه علمی و جامع شهرداری مبارکه به توسعه ورزش همگانی قابل تقدیر است

شهریور 8, 1395 0016

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه با بیان اینکه باید نگاه علمی وجامع در برنامه ریزی برای توسعه ورزش همگانی وجود داشته باشد،گفت: خوشبختانه این امر در مبارکه به وضوح مشاهده می شود.

سید داریوش موسوی با اعلام این نکته که شهرداری مبارکه در زمینه توسعه و ترویج ورزش همگانی همگام با اداره ورزش و جوانان فعالیت می کند،افزود: فعالیت های شهرداری مبارکه در حوزه ورزشهای قهرمانی و همگانی چه بسا بیشتر از اداره ورزش و جوانان می باشد.
موسوی با ابراز خرسندی از  اقدام شهرداری مبارکه در نصب سری جدید تابلو های آموزش شهروندی  در زمینه تحرک و اهمیت سلامتی، اظهار داشت: توسعه پایدار جوامع با انسانهای سالم محقق می شود و با ورزش می توان به سلامت جسم و روح دست یافت.
وی با اشاره به اینکه سلامت جسمی و روحی افراد تنها با ورزش کردن است که ارتقا می یابد، گفت: سیاست گذاری  شهرداری و همچنین فعالیت های اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش های همگانی و ورزشهای قهرمانی است.
موسوی با تاکید بر اینکه اقدامات شهرداری مبارکه در خصوص فرهنگ سازی جهت توسعه ورزش همگانی  قابل تقدیر است، گفت: نشاط، سلامت و فعالیت های روزانه در جامعه با توسعه ورزش همگانی در جامعه تامین می شود.
وی با بیان اینکه اثر ورزش بر سلامتی زمانی ماندگار خواهد بود که استمرار داشته باشد، گفت: برنامه‌های خوبی در حوزه توسعه ورزش همگانی،ایجاد نشاط در جامعه ،  ورزش محلات، ورزش بانوان، ورزش‌های فضاهای باز، ورزش صبحگاهی توسط شهرداری در مبارکه اجرا شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه با اشاره به تعامل خوب  اداره ورزش و شهرداری مبارکه تصریح کرد: احداث زمین های چمن مصنوعی و…. در محلات مختلف شهر مبارکه از جمله این تعاملات و اقدامات ارزشمند شهرداری مبارکه است که ظرفیتهای خوبی را برای توسعه ورزش همگانی در این شهر ایجاد کرده است.
موسوی با بیان اینکه شهرداری ها یکی از نهادهای تاثیر گذار در توسعه و بسط ورزش همگانی در کشور هستند، افزود:درخواست اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه از شهرداری های شهرستان مبارکه این است که تمام توان خود را در بحث ورزش همگانی صرف کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه با اعلام این نکته که درتمام دنیا این  شهرداری‌ها هستند که متولی ورزش آن شهر هستند افزود: در دنیای امروز شهرداران نقش محوری در توسعه و گسترش ورزش و بویژه در حوزه قهرمانی دارند،بطوریکه هیچ سازمان و دستگاهی  به اندازه شهرداری ها،در قبال مردم و توسعه ورزش مسئولیت ندارد.

photo_2016-08-29_21-14-18

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×