» اخبار ایران و جهان » باهنر: ناامنی در ایران آرزوی تحقق نیافته بدخواهان انقلاب است
اخبار ایران و جهان

باهنر: ناامنی در ایران آرزوی تحقق نیافته بدخواهان انقلاب است

شهریور 8, 1395 0010

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بدخواهان انقلاب می خواهند در کشورمان ناامنی ایجاد کنند، افزود: به لطف نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و با هدایت رهبر معظم انقلاب، این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس نهم شورای اسلامی دوره نهم در مراسم گرامیداشت شهدای ۸ شهریور که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: منافقین تروریست از زمانی که احساس کردند جایی در دل مردم ایران ندارند و نمی توانند در قدرت حضور داشته باشند و ایدئولوژی آنها با خط امام و اسلام ناب محمدی(ص) سازگاری ندارد با انقلاب و مردم سر ناسازگاری پیش گرفتند.

وی افزود: در گذشته احتمال کشته شدن و ترور بالا بود. به طور مثال ما و دوستانی که در آن زمان در دفتر حزب جمهوری کار می کردیم تا چند هفته یا ماه از دفتر بیرون نمی‌آمدیم که مبادا مورد هدف تروریست‌های منافقین قرار بگیریم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از زمانی که عرصه بر منافقین توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تنگ شد، آنها به خارج از کشور سرویس می دادند و آنتن آن طرف شده بودند.

باهنر با بیان اینکه تا سالها اسم گروهک منافقین در لیست سیاه و ترور کشورهای غربی قرار داشت، افزود: آمریکایی ها به لطف دلارهای آل سعود و کج فهمی برخی حکام منطقه ای باعث شکل گیری طالبان شدند که این از سیاست های امنیتی آمریکا برای کنترل منطقه ما بود.

این نماینده ادوار مجلس اضافه کرد: طرف مقابل ما خیلی آرزو داشته و دارد که بتواند برخی از بمب ها و انفجاراتی که در کشورهای اطراف ما رخ می دهد را در ایران داشته باشند اما به لطف نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و با بلندنظری و هدایت رهبر معظم انقلاب، این اتفاق نیفتاده و درگیری و رویارویی ما با آنها در داخل مرزهای کشور ما نیست.

وی تاکید کرد: ایران بیشترین قربانیان ترویست را دارد، بنابراین ما با همه توان در مقابل تروریست ها می ایستیم و با آنها در هر کجا مقابله خواهیم کرد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/08/28/4/2189334.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×