» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » معاون وزير بازرگاني جمهوري عراق: فولاد مبارکه مجموعه اقتصادي موفق و بزرگي است
فولاد مبارکه

معاون وزير بازرگاني جمهوري عراق: فولاد مبارکه مجموعه اقتصادي موفق و بزرگي است

شهریور 7, 1395 0013

معاون وزير بازرگاني جمهوري عراق و هيئت تجاري اين کشور در بازديد از خطوط توليد فولاد مبارکه، راه‌هاي همکاري في مابين را با معاونين فروش و تکنولوژي اين شرکت مورد بررسي قرار دادند.

وليد حبيب الموسوي در گفتگو با خبرنگار فولاد، شرکت فولاد مبارکه را مجموعه اقتصادي موفق و بزرگي خواند و گفت: در اين فرصت به منظور تحکيم وحدت و روابط اقتصادي تجاري بين جمهوري اسلامي ايران و جمهوري عراق و خريد مواد اوليه  مورد نياز براي بازسازي شهرهاي عراق، برنامه‌ريزي بازديد از شرکت فولاد مبارکه  با همکاري بسيار خوب کارشناسان و متخصصين اين شرکت فراهم گرديد.

وي افزود: هم اکنون رابطه اقتصادي خوبي بين جمهوري اسلامي ايران و جمهوري عراق وجود دارد و اين رابطه ما را برآن داشت تا با حضور در اين شرکت مقدمات خريد محصولات متنوع شرکت فولاد مبارکه را فراهم نموده و آنها را در توسعه و بناي زير ساخت هاي کشور خود به کار گيريم.

معاون وزير بازرگاني جمهوري عراق تصريح کرد: همکاري بين کشور عراق و جمهوري اسلامي ايران افق‌هاي جديدي را براي توسعه اين روابط ايجاد نموده است.

وليد حبيب الموسوي با ابراز خرسندي از بازديد هيئت تجاري کشور عراق از شرکت فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: پيشرفت و کيفيت کار در شرکت فولاد مبارکه ما را شگفت زده کرد از اين رو جا دارد موفقيتهاي اين شرکت را به همه کارکنان آن تبريک بگويم، ضمن اينکه اميدوارم اين شرکت درآينده به پيشرفتهاي جديدتري نيز دست يابد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×