» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » نماينده مردم شهرستان نجف آباد و تيرآن و کرون: فولاد مبارکه سرآمد شرکتهاي بزرگ در توسعه اقتصاد کشور است
فولاد مبارکه

نماينده مردم شهرستان نجف آباد و تيرآن و کرون: فولاد مبارکه سرآمد شرکتهاي بزرگ در توسعه اقتصاد کشور است

شهریور 6, 1395 0216

ابوالفضل ابوترابي نماينده مردم شريف نجف آباد وتيران وکرون در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با مديرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ضمن تقدير و تشکر از اقدامات انجام شده گفت : فولادمبارکه يک صنعت ملي است که با کسب تجربه و دانش فني موفق شده بسياري از طرح‌هاي فولادي در استان هاي هرمزگان، خراسان وچهارمحال و بختياري را  تکميل و به بهره برداري برساند و موجب رونق اقتصادي واشتغال جوانان در اين استان ها باشد .

نماينده مردم محترم نجف آباد وتيران وکرون با توجه به اقدامات انجام شده فولادمبارکه در راستاي مسئوليت اجتماعي ضمن تقدير و تشکر از هيئت مديره ، مديرعامل وکارکنان سخت کوش اين شرکت گفت: فولادمبارکه سرآمد شرکتهاي بزرگ در توسعه اقتصاد،مسئوليتهاي اجتماعي و محيط زيست است که در راستاي مسئوليتهاي اجتماعي کارهاي عام المنفعه بسياري انجام داده و اخيراً دو پروژه عمراني اصفهان که به دليل کمبود بودجه متوقف شده بود و جزو معضلات عمراني استان اصفهان بود را به سرانجام رساند.

وي با اشاره به افتخارات و موفقيتهاي  به دست آمده در فولاد مبارکه گفت :  نمايندگان مجلس و وزرا و استانداران مربوطه بايد دست در دست هم دهند تا مشکلات اين صنعت ملي را مرتفع نمايند .

ابوترابي با تأکيد بر اين که بايد به فولادمبارکه  به عنوان يک صنعت ملي نگاه کرد، افزود:  فولادمبارکه علاوه بر تأمين نياز داخل توانسته سا ل گذشته با توليد محصولات کيفي بخشي از محصولات خود را به کشورهاي مختلف صادر نمايد و با توجه به شرايط تحريم و مشکلات پيش رو ، بخوبي طرحهاي توسعه را مديريت و اجرا  و به بهره برداري برساند .

وي يادآور شد: در راستاي اقتصاد مقاومتي اقدامات بسيار و قابل تحسيني در فولاد مبارکه انجام شده که بومي سازي از جمله اين اقدامات مي باشد  و به واقع مي توان گفت صنعت فولاد چيزي کمتر از انرژي هسته اي نيست.

ابوترابي در ادامه با اشاره به مشارکت فولاد مبارکه در پروژه قطار شهري ، اظهار داشت : با انجام اين پروژه بسياري از شهرهاي استان به رينگ قطار شهري متصل مي گردد وکارکنان سخت کوش فولاد مبارکه  نيز مي توانند با بهره برداري از رينگ قطار شهري اياب و ذهاب خود را انجام دهند.

وي در پايان افزود: در همين راستا نمايندگان و مسئولين استان بايد جهت رفع موانع توليد در فولادمبارکه از جمله بحث آب را  پيگيري نمايند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. عبدالله

    باسلام! مگر در فولاد مبارکه چه خبر است که نمایندگان شهرستان های دیگر یکی پس از دیگری گوی سبقت را از هم ربوده اند و به فولاد مبارکه می آیند آیا چیزی قسط می کنند که نماینده گان به این مجتمع هجو م می آورند اما متاسفانه از حضور نماینده شهرستان مبارکه در فولاد خبری نیست نکنه امسال هم حق شهرستان مبارکه را میخواهند به شهرستان دیگری بدهند و نماینده محترم مثل پار سال دم نزند و از حق مردم شهرستان دفاع نکند دلیلی ندارد نمایتده گان شهرستان های فلاورجان لنجان شهرضا نجف آباد تیران و کروند وسایرین به مجتمع فولاد رفت آمد کنند واین نمتواند باشد جز اینکه با زرنگی منافع شهرستان مبارکه را به شهرستانهای خود انتقال دهند ابن مو ضوع باید توسط مسئولین محترم شهرستان ازجمله فرماندار محترم و نماینده محترم شهرستان سر کار خانم سعیدی پیگیری واز انتقال منافع شهرستان یه دیگر شهرها جلو گیریروممانعت نموده واز حق مردم شهرستان مبارکه دفاع نمایند انشالله

  2. عبدالله

    با سلام ،پیام بالا را فقط به شمس مبارکه ارسال کردم چگونه است که این دیدگاه در ستون پیامهای هفته نامه میر زمان نیز چاپ شده در صورتی که پیام را به هیچ کجای دیگر ارسال نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×