» اخبار ایران و جهان » اصولگرایان برای انتخابات شوراها قطعا تصمیم به ائتلاف دارند
اخبار ایران و جهان

اصولگرایان برای انتخابات شوراها قطعا تصمیم به ائتلاف دارند

شهریور 6, 1395 0010

نایب رئیس جبهه پیروان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی درخصوص رویکردهای اصولگرایان برای انتخابات شوراها، اظهار کرد: موضوع انتخابات شوراها در جریان اصولگرایی مورد بحث و بررسی قرار دارد و نظر همه اصولگرایان نیز این است که با تفاهم کار کنیم تا یک شورای شهر قوی و بدوم جنجال و حاشیه داشته باشیم.

وی افزود: اداره شهر هم مانند اداره یک جامعه است و باید سیاست در آن دخیل باشد ولی نباید سیاست بازی های مرسوم در این موضوع نقش داشته باشد.

بادامچیان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز تاکید کرد: اصولگرایان هنوز به نقطه نهایی برای تصمیم گیری درخصوص انتخابات ۹۶ نرسیده اند اما حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری یک نامزد موتلفه‌ای معرفی می‌کند و سپس در مرحله نهایی تصمیم لازم را در چارچوب مصالح جریان اصولگرایی خواهیم گرفت.

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/23/4/1746654.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×