» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » تاکید رییس دانشگاه آزاد مبارکه بر ایجاد پایگاه ارتباط دانشگاه با آموزش و پرورش
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

تاکید رییس دانشگاه آزاد مبارکه بر ایجاد پایگاه ارتباط دانشگاه با آموزش و پرورش

شهریور 4, 1395 0014

دکتر عبداله هادی گفت : در راستای افزایش همکاری و ارتباط مستمر این دو نهاد آموزشی ایجاد پایگاه ارتباط دانشگاه با آموزش و پرورش را ضروری دانست و خواستار تعامل بیشتر این دو نهاد گردید.

وی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین واحد آموزش عالی شهرستان مبارکه آمادگی دارد در راستای افزایش تعامل و شناخت از نیازها و بهره مندی بیشتر از تجربیات ارزشمند فرهنگیان جلسات ماهانه ای را در این باره برگزار کند.
رییس دانشگاه واحد مبارکه افزود : هماهنگی و همراهی این دو نهاد آموزشی در شهر مبارکه، کمک موثری به ارتقای فرهنگی شهر و توسعه پایدار متناسب با نیازهای شهرستان خواهد کرد.امیدورام در این راستا در کنار هم و بر اساس نیاز سنجی های انجام شده گام های عملی در تحقق این امر برداریم.
دکتر هادی با تشریح امکانات و پتانسیل های این دانشگاه گفت : واحد مبارکه آمادگی دارد بر اساس پیشنهادات و نیازهای دانش اموزان مدارس این شهرستان رشته های مورد نیاز و علاقه آنها را در واحد ایجاد کند که این امر می تواند کمک موثری را برای ادامه تحصیل دانش آموزان در شهر خود کرده و دغدغه های خانواده ها را بر طرف کند.
رییس واحد مبارکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادمقاومتی، وبومی سازی توان داخلی با بهره گیری از توانمندی های منطقه ای یکی از راهکارهای تحقق این امر با اتکا به قابلیت¬های شهرستان صنعتی مبارکه برشمرد و افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه آمادگی دارد از طرح های ابداعی و پژوهش های کاربردی استادان، دانشجویان و دانش آموزان که دارای توجیه اقتصادی بوده و زمینه برای تولید علم به ثروت باشد، حمایت کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×