» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه:بافت های فرسوده ۵ شهر شهرستان در طرح ستاد بازآفرینی پایدار ،احیاء و بهسازی می شود
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه:بافت های فرسوده ۵ شهر شهرستان در طرح ستاد بازآفرینی پایدار ،احیاء و بهسازی می شود

مرداد 30, 1395 0017

ذاکری فرماندار در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها ومحله های هدف برنامه های احیاء بهسازی ونوسازی شهری که به میزبانی شهرداری مبارکه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهیدان رجایی وباهنر وتبریک هفته دولت هدف از تشکیل جلسه را بررسی  راه های احیاء بافت های فرسوده وحفظ ونگهداری اماکن قدیمی شهرستان بیان کرد وگفت:شهرستان مبارکه دارای ۶ شهر می باشد که به جز شهر مجلسی که جز شهرهای نوپا می باشد مابقی دارای بافت فرسوده است که در قانون وقالب ستاد بازآفرینی پایدار قرار می گیرد.

ذاکری از شهرداری مبارکه به جهت پیش قدم بودن در خصوص بررسی بافت های فرسوده تشکر کرد وگفت:امکانات وتجهیزات خوبی برای احیاء بافت های فرسوده در قانون پیش بینی شده ولازم است شهرداری های شهرستان از این امکانات به نحو احسنت استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه سعی کردیم در این ستاد از همه دستگاه ها ومسئولان شهرستان به نحوی استفاده کنیم خاطر نشان ساخت در بحث احیا وبهسازی بافت های فرسوده  باید تمام استانداردهای زیست محیطی،شهرسازی ،ترافیک وعبور ومرور و.. لحاظ شود و مصوبات جلسه نیز برای همه لازم الاجراست پس باید همه دستگاه های شهرستان با ستاد همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت امیدواریم با توجه به پتانسیل وظرفیت های خوبی که در شهرستان وجود دارد بتوانیم از بافتهای فرسوده را بهسازی واماکن تاریخی شهرستان را حفظ نماییم.

در ادامه شهردار مبارکه ومشاورین شرکت مادر تخصص ستاد بازآفرینی پایدار مطالب وطرح های خود را در جلسه ارائه وتصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×